Dakota Johnson se na další díl vzrušující ságy Fifty Shades připravovala: Toto stojí za její vylepšenou postavou

Za jejím ukázkovým tělem jsou z velké části geny, je ale pravdou, že od té doby, co se na scéně ukazuje nahá v roli Anastasie Steelové, musela tato přirozeně krásná bruneta trošku zabrat.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Osobní trenérka se zaměřila na konkrétní partie

Je známé, že už během natáčení ostatních částí této tak nesmírně populární ságy si Dakota Johnson formovala svou postavičku plyometrickými cviky, které se skládají hlavně ze sérií intenzivních výskoků. Bylo ale nad slunce jasné, že také tentokrát nebude zahálet. Jde přece o poslední část ságy, která se už za malou chvíli objeví také v našich kinech.

Inspirujte se: Zázračné oleje, na které nedá stylová Victoria Beckham dopustit: Díky tomuto po 40-tce vypadá skvěle

Dakota se proto díky své osobní trenérce Ramone Braganzové začala věnovat cvičení, které viditelně formuje hlavně část zad v oblasti ramen a rukou, a kromě jiného zabezpečuje také užší a skutečně viditelně menší pas. Samotná Ramona pro ni sestavila trénink, který se skládá ze tří kardio cvičení, opakování, použití veslovacího trenažeru a steperu, který je skvělým pomocníkem hlavně na zahřátí ramen, zad a rukou.

Nepotřebujete žádnou přípravu, klidně je zvládnete také samy

Tato cvičení jsou ale natolik jednoduchá, že je lehce zvládnete také v případě, že jste absolutní amatér. Stačí, když se budete řídit přesnými instrukcemi, které vám poskytujeme v následujícím návodu a tělo jako má svůdná herečka už nebude jen snem.

Inspirujte se: Stylová trojnásobná maminka Kate vypadá skvěle: Podívejte se, čemu vděčí za super figuru, dokonalou pleť a vlasy

První kardio

Snažte se v pomalém tempu zahřát na veslovacím trenažeru. Poté zopakujte pět třiceti sekundových intervalů, během kterých ze sebe vydáte vše a přerušíte je jen krátkými opět třiceti sekundovými přestávkami.

Cviky na záda a ramena

Postavte se rovně, ruce nechte volně viset podél těla a v obou dlaních držte malé půlkilové činky. Poté zvedejte ruce do stran až nad hlavu, kde je opět pomalu spojte. Daný cvik opakujte sedmkrát.

Poté se opět dostaňte do výchozí polohy, rozpažte ruce do stran a hned poté je nasměrujte před sebe, jako kdybyste objímaly strom. Cvičení vždy zakončete v poloze, ve které jste začínaly a zopakujte ho opět sedmkrát.

Mohlo by vás zajímat: Rodinné tajemství Meghan Markle: S nevlastní sestrou nemluvila už tři roky a vlastnímu otci odmítla pomoct!

Druhé kardio

Stejně jako v prvním případě, opět si zvolte rychlé třiceti sekundové tempo na veslovacím trenažéru, které zopakujete s krátkými přestávkami pětkrát za sebou.

Nezapomeňte na břišní svaly

Začněte v poloze na podložce, kde v lehkém sedu pokrčte nohy v kolenou a v každé ruce natažené před sebou držte jednu činku. Posouvejte pokaždé jednu ruku do strany a celým tělem se za ní otáčejte, přičemž se snažte držet své břišní svalstvo v neustálém napětí a celé cvičení zopakujte desetkrát.

Stejně tak si po dané námaze dopřejte ještě třiceti sekundový plank, který se postará o napnutí svalů celého vašeho těla najednou. Nevadí, pokud zpočátku nemůžete nebo vám tělo víc nedovolí, časem vše půjde snáz.

Konečné kardio

Na konci nezapomeňte na poslední sérii kardio cvičení, u které opět využijte veslovací trenažér a dejte do rychlostních třiceti sekundových intervalů skutečně všechno. Tělo jako Dakota totiž není jen vysněnou představou, je za ním hodně práce a odříkání. Začít se ale dá opravdu vždy, no ne?

Foto:
Profimedia, Video: youtube.com
Zdroj:
popsugar.com, EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..