Tenhle vitamín vás zbaví tuku: Stačí pokud ho zařadíte do jídelníčku a na svojí postavě uvidíte zázraky na počkání

Nedostatkem tohoto vitamínu trpí údajně čtyři lidé z pěti. Pokud se cítíte unaveni, bez energie, neustále přibíráte, zřejmě patříte mezi ně. Koukněte se spolu s námi, co musíte jednoznačně zařadit do svého jídelníčku a o který vitamín jde!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Nenechte si ujít: Potravina, kterou byste měli zakomponovat do vašeho jídelníčku: Ocení ji nejen váš organismus, ale také vaše pleť

Také vás vždy po zimě napadá, že se v létě cítíte daleko lépe, plni energie a v konečném důsledku i lépe vypadáte? Víte čím to je? Sluncem, která nás jednoznačně nabíjí dobrou náladou, ale hlavně vitamínem D. Až 90% tohoto vitamínu získáváme totiž ze sluníčka. Vlivem působení ultrafialového záření si totiž naše tělo dokáže tento vitamín vyrobit. V chladnějším období jsme však nuceni získat ho hlavně z potravinových zdrojů.

Z toho důvodu je vitamin D velmi důležitý

Vitamín D je pro naše tělo nezbytný. Působí na zachování dobrého stavu kostí, pomáhá k lepšímu vstřebávání vápníku, podporuje funkci imunitního systému, hraje úlohu při dělení buněk a v neposlední řadě ovlivňuje i naši chuť k jídlu. Právě proto, pokud ho máme dostatek saháme mnohem méně po rafinovaném cukru, nezdravých potravinách a celkově jíme méně. To se samozřejmě odrazí i na naší postavě. Pokud tedy toužíte po krásné a štíhlé figuře, musíte mít pravidelný přísun vitamínu D i ve své stravě.

Jak udržet hladinu vitamínu D pod kontrolou

Vitamín D se nachází ve vaječných žloutcích, v ústřicích, kaviáru, dostatek ho mají ryby, jako například losos. Určité množství vitaminu D obsahuje mléko a mléčné výrobky, avšak jeho hlavním zdrojem je jednoznačně rybí tuk.

Takhle pomáhá při hubnutí

Vědci dokázali, že nedostatek vitamínu D vede ke zvyšování hmotnosti a k ukládání tuku, zejména v oblasti břicha. Hlavní příčinou je to, že vitamín D má důležitou roli při odbourávání tuků. Pokud tedy zvýšíte jeho příjem, úbytek hmotnosti bude větší a dostanete se blíž k vytoužené postavě.

7 příznaků, že máte nedostatek vitamínu D

1. Neustále přibíráte

2. Jste náladoví a smutní

3. Cítíte se slabí

4. Špatně usínáte

5. Trápí vás vysoký krevní tlak

6. Jste přecitlivělí

7. Bolí vás kosti a svaly

Mohlo by vás zajímat: Vyzkoušejte 7-denní očistu těla pomocí zeleninových šťáv: Známe zázračné ingredience tohoto elixíru

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..