Maminka dvou dětí se rozhodla po porodu zhubnout: Tohle je výsledek, který na ní může hodně z nás obdivovat

V době sociálních sítí máme možnost sledovat skvělé příběhy žen a jejich motivace může pomoci i nám samým.

Zdroj: instagram.com/rachparcell
Zdroj: instagram.com/rachparcell

Rachel Parcell je maminkou dvou rozkošných dětí. Holčička a chlapeček už dorostli do věku, kdy umí sami chodit a běhat kolem aktivní maminky. Tehdy si tato americká módní blogerka řekla, že je načase dělat něco i se svou vlastní spokojeností.

 

 

Přečtěte si také: Postní dieta bez jojo efektu je opravdu populární: Hubnou díky ní i ti, kteří dietu držet neumí

Přebytečné tuky po dětech musí pryč!

Její rozhodnutí bylo ze začátku těžké. U dvou malých dětí si ne vždy dokázala najít potřebný čas na cvičení. Rozhodla se však, že i ranní vstávání jí stojí za její vlastní spokojenost. Zatímco její ratolesti k klidu odpočívají ve svých postýlkách, akční Rachelle s odhodláním pracuje na zvelebování své postavy.

Spokojenost se samou sebou je největší motivací

Rachelle není samotná matka, která po porodu zatoužila po změně a hlavně po postavě, která by jí dělala radost. Začala nejprve sama na vlastní pěst, cvičební plán si nastavila dle svého času a možností. Ve svém okolí však dokázala motivovat další maminky a začali společné kroužky cvičení.

 

 

Sdílení radosti s jinými je k nezaplacení

Klub maminek, které aktivně cvičí si Rachelle velmi pochvaluje. Každé cvičení je zaměřeno na jinou partii těla a postupují vždy systematicky. Pondělky patří rukám a bříšku, středy jsou zaměřeny na nohy a stehna a v pátek si pořádně zamakají na svém zadku. Během víkendů neváhají a organizují společné cvičení se svými malými dětmi. Spojení akčních maminek je pro samotnou Rachelle obrovskou motivací. Přiznává, že sama by někdy své snažení vzdala, ale výsledky, které dosahují společně jako klub aktivních matek jsou k nezaplacení!

Tohle je její rutina!

Pondělí - zaměřte se na silnější ruce

40-krát kliky                                                                                                                                       30-krát posilování rukou s činkami hmotnosti 2kg                                                                             30-krát sklapovačky s nataženýma rukama a nohama nataženýma na podložce                             Celou sérii opakujte 3-krát

Úterý - posilujte břišní svaly             

30-krát zvedání nohou z podložky vleže                                                                                                30 sekund plank                                                                                                                                   20 sklapovaček                                                                                                                                       2 minuty cyklistika vleže                                                                                                                    Celou sérii opakujte 3krát

Středa - dopřejte si i aktivní odpočinek

60 minut rychlejší chůze

Čtvrtek - spalovací aktivita

30 minut - 60 minut běhu

Mohlo by vás zajímat: Zázračná olejová kúra: Nejenže díky ní zhubnete, ale také skvěle detoxikujete své tlusté střevo

Pátek-vyskákejte si krásný zadek

10 opakování dřepů s výskokem                                                                                                         30 výpadů vpřed (pravá i levá noha 30krát)                                                                                        15 sumo dřepů                                                                                                                                     15 kliků                                                                                                                                                  2 minuty skákání přes švihadlo 

Celou sérii opakujte 3krát

Foto:
instagram.com/rachparcell
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..