Třicetidenní výzva pro krásné pozadí do léta: Tento nejúčinnější cvik vám zajistí samé obdivné pohledy

Odhodláváte se každý rok na nové cvičení, před začátkem plavkové sezóny? Tento rok se nenechte odradit a zkuste cvik, který jednoznačně zabírá.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Ženský zadek umí být tou najchválenější částí těla, pokud je krásně tvarovaný. Už déle je trend většího a vyposilovaného pozadí, za kterým stojí tvrdá práce. Připravily jsme si pro vás výzvu na 4 týdny, díky které si vypracujete krásné svalstvo a nebudete se muset stydět ani v těch nejužších jeansech.

Mohlo by vás zajímat: Speciální série pěti cviků na rozproudění lymfy v těle: Zbavte se toxinů, které máte v těle

Cvik, který zaručeně pomáhá!

Nemáme na mysli nic jiného, než starý dobrý dřep. Toto cvičení je však neskutečně účinné a mělo by být opěvované za svou komplexnost. Vytvaruje krásné pozadí a také zužuje stehna. Pro náš plán jsme si vzaly do parády tři typy dřepů, které budete opakovat v určených počtech.

Klasické dřepy

Tak jak je znáte. Nohy postavené na šířku ramen, hýždě nedávejte až příliš nízko, jen tak jak vás pouštějí vaše kolena. Tento cvik stále představuje nejlepší cvik při formování zadku.

Dřepy s výskokem

Spojuje v sobě klasický dřep a výskok, který přepumpuje vaše tělo potřebnou energií. Takový cvik vám zajistí rychlejší bušení srdce a přinese do vašich žil novou radost ze života. Nejenže jím skvěle propracujete zadní partie, ale také zvýšíte svoji kondičku.

Sumo dřepy

Název nesou od zápasníka, který v žádném případě nebyl hubený. Jejich podstata je však přesně opačná. Tento typ dřepování skvěle formuje i stehna a zanechává vaše tělo prokrvené jako v jednom ohni. Provádějte je následovně: Postavte se nohama pevně na zem, rozkročte se asi na délku jednoho metru. Následně v této poloze dělejte dřepy. Uvidíte jak skvěle umí tyto tři lehké cviky procvičit vaše pozadí!

Přečtěte si také: Efektivní cvičení pro štíhlé nohy a vysportovaný zadek: Tento cvik si opravdu oblíbíte!

Výzva na 30 dní tvarování krásného zadečku do léta

Den 1

20-krát klasické dřepy

20-krát dřepy s výskokem

20-krát sumo dřepy

 

Den 2

30-krát klasické dřepy

30-krát dřepy s výskokem

30-krát sumo dřepy

 

Den 3

40-krát klasické dřepy

40-krát dřepy s výskokem

40-krát sumo dřep

 

Den 4

Užijte si prvního oddechu den po náročném začátku.

 

Den 5

100-krát dřepy s výskokem

20-krát sumo dřepy

20-krát klasické dřepy

 

Den 6

110-krát klasické dřepy

30-krát klasické sumo

30-krát dřepy s výskokem

 

Den 7

120-krát sumo dřepy

40-krát klasické dřepy

40-krát dřepy s výskokem

 

Den 8

Úspěšně jste zvládly první dny pořádné dřiny. Svá stehna už začínáte krásné cítit. Nenechte se odradit!

 

Den 9

50-krát klasické dřepy

50-krát sumo dřepy

50-krát dřepy s výskokem

 

Den 10

60-krát klasické dřepy

60-krát dřepy s výskokem

60-krát sumo dřepy

 

Den 11

70-krát klasické dřepy

70-krát dřepy s výskokem

70-krát sumo dřepy

 

Den 12

Cítíte, jak se vám zadeček krásně tvaruje?

 

Den 13

130-krát klasické dřepy

50-krát dřepy s výskokem

50-krát sumo dřepy

 

Den 14

140-krát dřepy s výskokem

60-krát sumo dřepy

60-krát klasické dřepy

 

Den 15

150-krát sumo dřepy

70-krát dřepy s výskokem

70-krát klasické dřepy

 

Den 16

Vytoužený odpočinek si užijte naplno! Čekají vás ještě další dny formování vaší postavy!

 

Den 17

80-krát klasické dřepy

80-krát dřepy s výskokem

80-krát sumo dřepy

 

Den 18

90-krát klasické dřepy

90-krát dřepy s výskokem

90-krát sumo dřepy

 

Den 19

100-krát klasické dřepy

100-krát dřepy s výskokem

100-krát sumo dřepy

 

Den 20

Nezapomínejte při cvičení ani na vyváženou stravu! Dopřejte si pořádnou dávku ovoce a zeleniny a také proteinů.

 

Den 21

160-krát klasické dřepy

80-krát dřepy s výskokem

80-krát sumo dřepy

 

Den 22

170-krát dřepy s výskokem

90-krát sumo dřepy

90-krát klasické dřepy

 

Den 23

180-krát sumo dřepy

100-krát klasické dřepy

100-krát dřepy s výskokem

 

Den 24

Aktivní střídání cvičení vám pomůže přetvořit všechny svaly. Také si budujete vytrvalost, abyste v poslední den výzvy zvládly udělat 150 dřepů z každého cviku.

 

Den 25

110-krát klasické dřepy

110-krát dřepy s výskokem

110-krát sumo dřepy

 

Den 26

120-krát klasické dřepy

120-krát dřepy s výskokem

120-krát sumo dřepy

 

Den 27

130-krát klasické dřepy

130-krát dřepy s výskokem

130-krát sumo dřepy

 

Den 28

140-krát klasické dřepy

140-krát dřepy s výskokem

140-krát sumo dřepy

 

Den 29

150-krát klasické dřepy

150-krát dřepy s výskokem

150-krát sumo dřepy

 

Den 30

Vychutnávejte si své dokonalé křivky a obdivné pohledy.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..