10 tajemství žen, které nikdy nedržely dietu: Díky nim však zůstaly štíhlé i bez hladovky

Inspirujte se radami žen, které to nikdy s ničím nepřeháněly a nedržely ani diety. Přesto měly své metody, jak se udržet po celý život ve formě a štíhlé. Toto jsou jejich tajemství.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Odbornice v oblasti výživy a metabolismu, Carla Heiserová z Chicaga se pro internetový portál womansday.com vyjádřila: "Diety nefungují, neustále selhávají." Místo nich poukazuje také na zdravý rozum a držení se hesla, vše s mírou. Inspirujte se i dalšími, konkrétnějšími radami.

1. Pijte vodu

Hydratace zvenku i zevnitř je prostě základ. Zůstat hydratovaný je klíčem nejen k zdravému metabolismu, ale i celkově ke zdraví. Nejlepší je nosit láhev čisté vody stále u sebe, abyste nezapomínaly pít.

Mohlo by vás zajímat: 5 superpotravin, které zlepší vaše cvičení: Tyhle nastartují metabolismus a urychlují hubnutí

2. Každý den není speciální příležitostí

Toto pravidlo se vztahuje na oblíbené cheat days. Ty jsou rozhodně na místě, ale třeba mít na paměti, že ne každý den je "podváděcím dnem". Jednou za čas ano, ale každý den, to vám k štíhlosti nepomůže. Vybírejte proto moudře a dopřejte si cheat jídlo například za odměnu.

3. Mluvte během večeře

Ačkoli by mnozí zastávali opačný názor, co se týče nějaké stolové etikety, že s plnými ústy se přece nemluví, opak je pravdou. Tím, že budete během večeře i mluvit, budete pomaleji jíst a rychleji budete i nasyceni, a to přispěje opět k lepšímu trávení a k štíhlosti.

4. Neztrácejte čas dietními potravinami

Potraviny s nízkotučným nebo nízkokalorickým štítkem možná znějí pěkně. Problémem však je, že jsou často těžko zpracovány a mají vysoký obsah soli či sacharidů, což může vést naopak ke zvýšení tělesné hmotnosti.

5. Žádné jídlo není špatné

Pokud se mermomocí budete vyhýbat určitému jídlu delší dobu, pak se můžete vsadit, že budete mít o to větší chuť právě na něj. Dříve či později se stane, že se právě jím doslova přejíte. Proto se nevyhýbejte žádnému jídlu, jen si ho dopřejte opět s mírou.

Čtěte také: Triky jak použít kokosový olej ve stravování, aby nám pomohl zhubnout: Takto spálíte špatný tuk

6. Nespěte jen kvůli kráse

Kvalitní spánek není důležitý jen pro vaši krásnou pleť, ale i pro správné fungování vašeho těla. Je známo, že nedostatek spánku má hormonální účinky, které se mohou projevit i přírůstkem na váze. Proto spěte nejen kvůli kráse, ale také metabolismu a nakonec štíhlosti, neboť vše se vším souvisí.

7. Vyhněte se dietní sodě

... která je plná umělých sladidel, a ty jsou kontroverzní. Dietní sody nastaví mozek tak, že chce ještě víc cukru. Myslíte si, že se ušetříte nějakých těch přidaných kalorií a nakonec naberete ještě více.

8. Experimentujte v kuchyni

Zdravé stravování rozhodně není nudné, pokud zapojíte fantazii a zejména pokud přidáte koření. Právě ty posilují chuť jídla, nahrazují tuky, zrychlují metabolismus a tím pomohou kalorie i pálit.

Nepřehlédněte: 6-denní jídelníček, při kterém zhubnete za týden 4-5 kil: Sedmý den budete milovat

9. Nepočítejte kalorie

Zaměřte se na naplnění talíře s více potravinami s důrazem na bílkoviny jako ryby, kuře, tofu, a zeleninu, které jsou zdroji zdravých tuků. Nezaměřujte se na to, že jdete počítat, kolik kalorií máte cca na talíři. To vás bude jen vyvádět z míry a k štíhlosti to nepomůže.

10. Cukr jezte moudře

Hodně cukru naše tělo prostě nedokáže zvládnout. Zvládne jen tolik, kolik přemění na energii a ostatní se uloží v podobě nežádoucího tuku. Sami musíte vědět, kolik cukru je pro vaše tělo dost, kdy vám už ubližuje. Když se už cítíte nafouknutě či unaveně, tak víte, že cukru bylo víc než dost. Takže zase platí řídit se zdravým selským rozumem.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MG

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..