Fitness rutina, na kterou nedají dopustit světové modelky: Zamilujete si ji i vy?

Přinášíme vám 5 nejúčinnějších a nejefektivnějších cvičení, které se objevují v tréninkové rutině každé modelky. Inspirujte se jejich pohybovými aktivitami a zakomponujte je i do vašeho cvičebního plánu.

Zdroj:Profimedia
Zdroj:Profimedia

Vysněné postavy by chtěla docílit snad každá z nás a častokrát nevíme jak. Přitom je to tak jednoduché! Nepotřebujete osobního trenéra, ani permanentku do fitness centra. Jediné co budete potřebovat je pevná vůle a preciznost v tréninku. Inspirujte se tréninkovou rutinou světových modelek, které nedají dopustit na tyto pohybové aktivity.

Mohlo by vás zajímat: Efektivní cvičení, které nastartuje zpomalený metabolismus: Při tomto pohybu se pořádně zapotíte!

Běh je důležitý

Ujišťujeme vás, že všechny modelky bez ohledu na věk či váhu se snaží udržet se fit nějakou formou běhu. Právě ten je jediným a nejúčinnějším spalovačem tuků v jejich tréninkovém programu. Stačí vám 30 minut denně a kardiovaskulární systém vám pomůže udržet štíhlou linii a zpevněné tělo. Skvělým tipem je mixovat běh na pásu s během v přírodě.

Skákání přes švihadlo

Většina modelek se zaměřuje na partie hýždí, boků a stehen. Tahle partie těla je typickým ženským problémem i u běžných dam a proto se s tímto cvičením rychle ztotožníte. Série cviků supermodelek se zakládá na skocích přes švihadlo, které s přibývajícími tréninky zvyšují intenzitu. Naučte se základní skoky a potom zkoušejte i dvojitou verzi, která je náročnější.

Vytvarované nohy

Na dokonale vypracované nohy zakomponujte do vaší tréninkové rutiny výkopy. Ty jsou sice velmi nenáročným, ale zato účinným cvičením ve snaze dosáhnout co nejefektivnější a nejrychlejší výsledek. 20 výkopů na jednu nohu po 3 sériích a totéž zopakovat na druhou nohu. To je přesné znění tréninkové rutiny super modelek.

Zadek bez pomerančové kůže

Lehněte si na zem a nohy pokrčte v kolenou tak, aby vytvořily pravý úhel. Mezi kolena si dejte menší míč, kterou budete tlakem mačkat. Následně zvedejte pánev nahoru a opakujte 20 krát. Tento cvik je skvělým pomocníkem při tvarování vašich dokonalých hýždí a zároveň má pozitivní výsledky ve snaze odstranit nepříjemnou celulitidu.

Inspirujte se: Účinné cvičení na pořádné spalování tuků: Zjistěte podle vaší hmotnosti, jak na tom jste

Pevné prsa

Na pevná prsa vám postačí 2 malé činky nebo láhve naplněné vodou. Postavte se vzpřímeně a ruce zvedněte nad sebe. Následně upažte a kmitejte malými krouživými pohyby. Tímto pohybem posilujete nejen své paže, ale i prsní svalstvo, které se rychle zformuje a zpevní.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MB

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..