Třídenní detoxikační jídelníček pro vaše ploché bříško: Toto musíte před letem rozhodne zkusit

Cvičíte, snažíte se a dokonalá postava k vám ještě nepřišla. Nezoufejte! Vyzkoušejte nás třídenní jídelníček na ploché bříško a ke své štíhlosti si pomozte právě vyváženou stravou.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Ploché bříško je asi snem nejedné z nás. Před létem však přichází množství lákadel, které musíme ochutnat a naše strava se pak odráží i na problematických partiích našeho těla. Bříško je tou nejčastěji postihovanou.

Přečtěte si také: 6-denní jídelníček, při kterém zhubnete za týden 4-5 kil: Sedmý den budete milovat

Suroviny, kterým se určitě vyhněte

Je tomu tak i proto, že naše střeva reagují na všemožné kombinace, které jim přinášíme v naší stravě. Chcete-li mít krásně ploché bříško, určitě se vyhněte velkému množství luštěnin. Jejich nafukovací funkce je nám všem známá. Podobně je tomu i při sycených vodách. Pokud jsou ještě i slazené, dokáží být jedem pro naši postavu snů. Samozřejmě nedoporučuje se jíst ani smažená jídla. Pozor ale i při syrové zelenině. Ta dokáže také způsobovat plynatost.

Tento jídelníček vás zachrání

Velkou výhodou jídelníčku, který vám tady a teď prezentujeme je, že určitě nebudete hladová. Nemusíte se obírat o stravu, pouze ji vyvážit, aby vaše tělo dostávalo všechny potřebné živiny a minerály.

1. den

Snídaně: bílý jogurt s jablíčkem bez slupky, voda s citrónem

Svačina: hrst nesolených kešu oříšků, voda

Oběd: salát z 1 rajčete, 1 okurka a 1 tuňák (připravte si buď 1 filet, který si ugrilujete nebo konzervu ve vlastní šťávě)

Svačina: 1 pomeranč, slunečnicová semínka, pampeliškový čaj

Večeře: zeleninová polévka z mrkve, pórku, cibule, česneku a rajčat, zeleninu nesolte

2. den

Snídaně: šťáva z čerstvě odšťavněného ovoce, slunečnicová semínka, voda

Svačina: hrst mandlí, voda

Oběd: zbytek polévky ze zeleniny, kterou jste si připravily předchozí den

Svačina: jablko bez slupky, voda s citrónem

Večeře: salát z listové zeleniny, dresink si připravte z olivového oleje, balzamika a bílého jogurtu

Mohlo by vás zajímat: Detox z troch zázračných surovín: Javorový sirup, citrón a toto korenie vám pomôže s odvodením za pár sekúnd

3. den

Snídaně: bílý jogurt, lopuchový čaj, maliny nebo jahody, voda s citrónem

Svačina: hrst ořechů, pampeliškový čaj

Oběd: filet z tuňáka, salát z rajčat a okurky, pokapané olivovým olejem

Svačina: 1 pomeranč, zelený čaj

Večeře: ovocný salát (jablko, pomeranč, banán) se slunečnicovými semínky, žitný chléb

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..