Dvoutýdenní redukční plán, který vás zbaví tuku: Po třetí hodině odpoledne se vyhněte těmto potravinám a půjde to

Cvičení je důležité, ale pokud se nepodpoří správnou stravou, požadované výsledky dosáhnete jen málokdy.

Zdroj:Profimedia
Zdroj:Profimedia

Oblast ramen a rukou je pro většinu žen stejně kritická jako zákeřný tuk, který se ukládá kolem břicha a z větší části je obrazem právě stravovacích návyků. Horní partie těla však se stravou souvisejí také, možná ještě více než byste předpokládaly, a to hlavně s příjmem jednoduchých karbohydrátů.

Nenechte si ujít: Třídenní detoxikační jídelníček pro vaše ploché bříško: Toto musíte před letem rozhodne zkusit

Po třetí je proto už nejezte

I proto se v rámci dvoutýdnového redukčního plánu doporučuje omezit přísun karbohydrátů na minimum, a to hlavně po třetí hodině odpoledne. V přípradě rukou totiž skutečně záleží na tom, s čím sacharidy zkombinujete, v jakém množství a v jakou část dne. A pokud se je nedejbože rozhodnete jíst i po doporučené hodině,  nezapomeňte je zkombinovat s vlákninou či proteinem, abyste tak dosáhly rovnováhy cukru v krvi.

Vybírejte s rozumem

Ve vašem jídelníčku by však měly převládat hlavně bezlepkové karbohydráty a celozrnné potraviny, které se mnohem jednoduššeji tráví. I proto, pokud si chcete dopřát nějaké ty sacharidy na doplnění převážně zelenino-proteinového jídelníčku, vyzkoušejte zvolit vločky, hnědou rýži, quinou a čočku, které jsou bohaté na vitamíny a minerály mnohem více a podporují růst svalstva.

Přečtěte si také: Jak zhubnout 5 kilo tuku za měsíc bez drastické diety? Slova fitness trenéra byste si měli vzít k srdci

Záleží na vašem životního stylu

Ačkoliv přesné množství karbohydrátů, které byste měli za den zkonzumovat, není přesně určeno a závisí na vašeho životního stylu a zaměstnání, zkuste se jim skutečně vyhnout hlavně v odpoledních hodinách a vyskládejte si svůj jídelníček z libového masa, doplněného o zvýšené množství zeleniny a vlákniny v přiměřeném množství. Všechno nakonec zkombinujte tak, abyste proteiny a zeleninu přijímali hlavně k večeru:

Snídaně

  • Černá káva
  • Jedno vajíčko uvařené natvrdo
  • Bezlepkový celozrnný chléb s čistým arašídovým máslem
  • nebo ovesná kaše s nakrájenými mandlemi a borůvkami

Oběd

Salát z kapusty, mrkve, dýňových semínek, grilovaného kuřete, lžíce quinoy nebo 1 sladkého bramboru, polité balzamicem

Mohlo by vás zajímat: 5 superpotravin, které zlepší vaše cvičení: Tyhle nastartují metabolismus a urychlují hubnutí

Něco sladkého

Dva kousky hořké organické čokolády

Snack

Kousky okurky, papriky a mrkve společně s hummusem a hrst mandlí

Večeře

  • Uzený losos na citrónu a olivovém oleji
  • Opečená brokolice s česnekem a olivovým olejem
  • Dvě sklenice bílého vína

Samozřejmě, že jídelníček můžete obměňovat, snažte se však vždy jídla s obsahem sacharidů vtěsnat v rámci dopoledního menu, abyste tak dosáhly co nejlepších výsledků.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
harpersbazaar.com, EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..