S touto revoluční dietou nebudete pouze hubnout, ale také mládnout: Nejde o vynechání cukrů, ale o toto

Kombinací té správné stravy v tu správnou hodinu už nemusíte vynechávat absolutně nic ze svého jídelníčku. A navíc budete i mládnout.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Proteiny spojené s přesně stanoveným hladověním doplněným o jednu konkrétní ingredienci možná znějí strašidelně, ale výsledek takové diety vás však možná překvapí více než byste čekaly. Právě takovým životním stylem totiž nastartujete očisťující proces těla, kterým se postupně zbavíte vnitřních zánětlivých ložisek. Právě kombinace na proteinech založené stravy s občasným odpíráním jídla totiž dokáže z vašich buněk odstranit  nečistoty, které častokrát mohou za ukládání tuku a vznik vrásek.

Mohlo by vás zajímat: Skúste tento cvičebný plán na spaľovanie tukov: Do leta stíhate mať krajšiu postavu ako lusk!

4krát týdně si dopřejte proteiny i sacharidy

Právě v tom je to kouzlo. Začínat den příjmem proteinů a ukončovat ho sacharidy by možná nikoho při slově dieta nenapadlo. Nicméně, pokud si cukry dopřejete hned z rána, podpoříte tak zbytky inzulínu v krvi k tomu,  aby si tělo začalo ukládat nadbytečný tuk, a to zejména tehdy, jestliže hned z rána podléháte většímu množství stresu.

Inspirujte se: Ako schudnúť 5 kíl tuku za mesiac bez drastickej diéty? Slová fitness trénera by ste si mali vziať k srdcu

Proto si sacharidy dopřejte raději navečer, kdy je hladina kortizolu na minimu a tělo se připravuje na spánek. Tím, že si zvýšíte serotonin dokonce i lépe usnete.

Třikrát týdně následuje hladovka

Těžší častí však je samotné hladovění. Tři ne po sobě následující dny v týdnu byste se během 16 hodin měly stranit jakéhokoliv jídla. Pokud jste si tedy večeři dopřály kolem osmé hodiny večer, jezte až následující den na oběd. Snížení kalorického příjmu nutí tělo spalovat tuky, aby tak dokázalo zásobit orgány energií. Pokud provádíte půst správně, vaše tělo se bude živit právě tukem uloženým v buňkách, který způsobuje nehezké faldíky a nepříjemné vrásky.

Nenechte si ujít: Šesť najväčších mýtov o vode s citrónom: Aká je pravda na tom, že pomáha odbúravať tuky a chudnúť?

Jak by měl váš jídelníček vypadat?

Pokud se bojíte, že podobný systém nezvládnete, zkuste se inspirovat naším jídelníčkem:

Vysokoproteinový den

Snídaně

Muffin se slaninou, špenátem a sýrem podávaný s vajíčkem

Oběd

Miska kapusty, rajčat, brokolice, slaniny, růžičkové kapusty a avokáda smíchaná s troškou balzamica

Večeře

Kuřecí prsa s červeným zelím, černou rýží a jablky

Den půstu

Nejezte přesně 16 hodin a svou hladovku doplňujte speciálním čajem připraveným z listů toho nejkvalitnějšího černého a zeleného čaje, skořice a kokosového oleje. Právě ten se nejvíce podílí na spalovaní tuků, samotném mladnutí a pomáhá i při nepříjemných křečích, které hlad, bohužel doprovázejí.

Přečtěte si také: Tipy ako si vylepšiť zadok inak ako len cvičením: Máme pre vás rady fitness trénera

Po uplynutí 16 hodin se snažte jíst hlavně nízkoproteinové jídla jako například chřestovou polévku v době oběda společně s mixem zeleninových těstovin a salát z jarní zeleniny na večeři. Tak co, jdete do toho s námi?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..