Přestaňte zkoušet zhubnout a konečně zhubněte: Ploché břicho za 7 dní můžete mít i vy

I vy neustále bojujete s tím, jak shodit nadbytečných pár kil a nijak to nejde? Pokud máte pocit, že už jste vyzkoušely i nemožné, možná pro vás máme řešení. Podívejte se, jak se dostanete do formy již za 7 dní.

Zdroj:Profimedia
Zdroj:Profimedia

"Makáte" pravidelně v posilovně a výsledky vůbec nejsou vidět? Možná je to jen proto, že děláte pár zásadních chyb. Pojďte se spolu s námi podívat, jak se dostanete do super formy a navíc si obstaráte dokonalé břicho doslova na počkání. Za 7 dní!

Mohlo by vás zajímat: Nápoj, který nastartuje metabolismus: Podpoří činnost střev a na tělo má skvělé detoxikační účinky

Základem jakéhokoliv hubnutí je strava. Proto zkuste svůj stravovací režim na 7 dní přizpůsobit tomuto. Tímto jídelníčkem si odlehčíte trávení, zbavíte se nafouklého bříška a navíc detoxikujete své tělo.

Stravovací režim na 7 dní

1. den

Snídaně - zelený čaj, bílý jogurt a jablko

Oběd - zeleninová polévka

Večeře - filet z tuňáka, salát z červené papriky, okurky

2. den

Snídaně - šťáva z čerstvě odšťaveného ovoce nebo ovocný koktejl

Oběd - tuňákový salát

Večeře - zelenina na páře

3. den

Snídaně - voda s citronem, bílý jogurt s borůvkami nebo malinami

Oběd - ovocný salát se slunečnicovými semínky

Večeře - zeleninová polévka

4. den

Snídaně - zelený čaj, smaženice ze žloutků

Oběd - losos na páře

Večeře - salát ze syrové zeleniny

5. den

Snídaně - zelený čaj, bílý jogurt a jablko

Oběd - zeleninová polévka

Večeře - filet z tuňáka, salát z červené papriky, okurky

6. den

Snídaně - zelený čaj, bílý jogurt a jablko

Oběd - salát z grilované zeleniny

Večeře - mrkvová polévka

7. den

Snídaně - zelený čaj, drobné ovoce - maliny, borůvky, angrešt

Oběd - filet z mořského vlka se zeleninou na páře

Večeře - zeleninová polévka

Dalším důležitým elementem na cestě za tělem snů je cvičení. Skvělé je fitko v kombinaci s kardiem, plaváním, bruslemi, či během. Podívejte se však, jakým chybám byste se při cvičení měly vyvarovat, aby bylo co nejefektivnější.

3 zásadní chyby, které byste při cvičení měly rychle napravit

Začínat strečinkem

Zásadou je nedělat chyby jako začátečnice. Před sportem se totiž nejen natahuje, ale zejména zahřívá. Zkuste začít rychlou chůzí na pásu, či cyklistikou. Svaly si zároveň důkladně protáhněte až po cvičení, aby nezůstaly zkrácené.

Nedáte dopustit na kardio

V kardio zóně fitka jste sice jako doma, ale pokud se z něj nepropracujete i na stroje v posilovně, na výsledky budete opravdu dlouho čekat. Ideální je totiž vždy propojovat kardio cvičení s posilováním. Právě tehdy rychle zhubnete a zpevníte i své tělo.

Čtete si při cvičení

Ano, je to tak, pokud si ke cvičení vezmete oblíbenou knihu či časopis, podáváte logicky mnohem menší výkon. zda se vám to líbí nebo ne, je to fakt. Takže svou literaturu do fitka, nechte pár dní doma. Zkuste to s našimi radami a uvidíte, že výsledky na sebe nenechají dlouho čekat!

Nenechte si ujít: Jak zhubnout 5 kilo tuku za měsíc bez drastické diety? Slova fitness trenéra byste si měli vzít k srdci

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..