Stravujte se jako supermodelky: Vyberte si ze 4 jídelníčků celebrit podle typu vaší postavy

Inspirujte se stravovacími návyky těch nejkrásnějších žen a vyberte si ten, který vám sedne nejvíc.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Vysoká postava se svalnatýma nohama

Pokud máte pevnou postavu, ale patříte mezi ženy, kterým nechybí zadek a vaše nohy spíše obepínají svaly než jako kost a kůže, zvolte si jídelníček, kterým se řídí krásná Adriana Lima. Tato 36-letá kráska, která se modelingem zabývá již od svých osmnácti, dokázala svou postavu dostat do původních tvarů už dva měsíce po porodu své druhé dcerky. Zkuste to se stravou stejně jako ona:

Snídaně: Ovesná kaše s rozinkami, jeden vaječný bílek připravený na pánvi, šálek kávy s mlékem

Oběd: Menší porce libového masa společně s velkým množstvím sezónní zeleniny

Večeře: listový salát bez přídavku masa

Inspirujte se: Nápoj, který nastartuje metabolismus: Podpoří činnost střev a na tělo má skvělé detoxikační účinky

Adriana se v kondici a plná energie po celý den udržuje i díky konzumaci syrové zeleniny, jakou jsou například baby mrkvičky či okurky a pitím detoxikačních bylinkových čajů.

Hubenější postava se zpomaleným metabolismem

44-letá kráska Heidi Klum již možná není nejmladší, její postava je však stále stejně ukázková. Jak to však tato supermodelka dokázala, zůstat po celé ty roky ve stejně skvělé kondici? Její jídelníček se zakládá na nízkém příjmu sacharidů a většinu její stravy tvoří proteiny či zelenina. Zkusíte to i vy?

Snídaně: smaženice ze tří vajíček s přídavkem čerstvého špenátu, zelené papriky a jarní cibulky, malá miska ovoce a čaj bez mléka

Oběd: grilovaný krocan s basmati rýží a Quinoa dohromady s grilovanou zeleninou

Večeře: grilovaný losos podávaný s čerstvou zeleninou a přelitý troškou balsamica

Jako dezert si Heidi dopřeje svěží jogurt nebo 70% čokoládu.

Mohlo by vás zajímat: Detoxikační dieta je skvělým způsobem, jak očistit své tělo: Těmto 5 chybám se po jejím ukončení vyhýbejte

Hubená a pružná

Pokud je vaše postava velmi hubená a nemáte problém s téměř žádnou pohybovou aktivitou, řiďte se stravovacím plánem krásné Kendall Jenner. Tato mladičká modelka občas nedokáže odolat kousku dobré pizzy, většinu času se však snaží držet své chutě na uzdě a stravuje se takto:

Snídaně: dva vaječné bílky dohromady s libovým krůtím masem, dýňové latte

Oběd: sendvič z tuňáka a bramborová polévka na zasycení

Večeře: opékaná zelenina na způsob "stir fry"

Pokud dostane chuť na sladké, Kendall téměř vždy sáhne po ovoci, které je zdravé a zároveň ji rychle naplní.

Nenechte si ujít: Zázračná olejová kúra: Nejenže díky ní zhubnete, ale také skvěle detoxikujete své tlusté střevo

Pevnější postava hruškovitého typu

Pokud patříte mezi pevnější typy a navzdory cvičení je vaše postava větší než průměr, zkuste se stravovat jako plus-size modelka Ashley Graham. Její sebevědomí spočívá právě ve zdravém stravování v kombinaci s cvičením. Vyzkoušejte ho i vy a ciťte se dobře ve svém těle:

Snídaně: Zeleninové smoothie. Nejraději kombinuje kapustu, citron, zázvor, červenou řepu a jablka

Oběd: Miska Quinoy společně s rýží a opékanou zeleninou

Večeře: grilovaný losos dohromady s batáty a čerstvým salátem

Ashley samozřejmě neodolá ani malým snackům, vybírá si je však pozorně. I proto miluje lehkost a skvělou chuť chia krekrů. Vyzkoušejte je i vy, když vás přepadne hlad.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..