Těchto 8 cviků je mnohem účinnějších než klasické dřepy: Vyzkoušejte je a vytvarujte si sexy zadek

Dřepy jsou fajn, ale co takto je čas od času obměnit. Prozradíme vám cviky, které vyzvednou vaše pozadí.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Tvarují vaše tělo, ale ...

Dřepy jsou snad nejklasičtějším cvikem na posilování hýžďového svalstva a stehen. Každý si myslí, že se tajemství vypracovaného zadečku, pevného na dotek bez zatínání, skrývá právě v nich. Pravdou však je, že dřepy sice vaše nohy a zadek rozhýbou, avšak jen z jedné části a z jednoho úhlu. A co je to za komplexní cvičení, pokud nezapojíte všechny svaly?

Inspirujte se: Maminka dvou dětí se rozhodla po porodu zhubnout: Tohle je výsledek, který na ní může hodně z nás obdivovat

K dosažení opravdu pevného pozadí zkuste proto svou sestavu cvičení variovat a najděte se v těchto šikovných cvicích, které provádějte po 45 sekund až jednu minutu na každou stranu a minimálně ve třech sériích:

Můstek se zvednutou nohou

Lehněte si na záda s ohnutými koleny a chodidly opřenými o podložku. Jednu nohu natáhněte do výšky a s výdechem vysuňte pánevní oblast směrem nahoru, nejvyš jak se dá.

 

 

Cvičení na čtyřech se zvednutím nohy

Výchozí poloha je na všech čtyřech končetinách, přičemž hýžďové svalstvo a stehenní sval do cvičení zapojíte tak, že se budete na střídačku snažit udělat výkop do strany vždy jinou nohou.

Nenechte si ujít: Vosí pas díky jednoduchému pohybu: Zakomponujte do vaší tréninkové rutiny tento cvik!

Speciální dřepy na špičkách

Snažte se udělat dřep jako obvykle, držte nohy v devadesáti stupňích se zemí, avšak stůjte celou dobu na špičkách chodidel a zkuste po celou dobu udržet rovnováhu.

Mrtvý tah na jedné noze

Stůjte s nohama mírně od sebe a s jedním kolenem trošku pokrčeným. Následně se snažte naklánět dopředu a zároveň jednu z nohou vysouvat dozadu, dokud se rukama nedotknete podložky. Pro ukončení cviku se vraťte do výchozí polohy.

Výpady s úklonem

Spojte dřepy a výpad nohou do strany, přičemž si ruce nechte celou dobu spojeny v předpažení. Snažte se udržet rovnováhu a nezůstávat ani v jedné poloze.

 

 

Foto:
Profimedia, instagram.com/danny.theresa, instagram.com/runtyrun32, instagram.com/cathymadeoyoga
Zdroj:
EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..