9-denní rýžová dieta slibuje zázraky na počkání: Takto zhubnete 7 kilo a zbavíte se přebytečné vody

Slyšely jste už o rýžové dietě? Mnohé ženy na ni nedají dopustit. Slibuje totiž značný úbytek na váze v expresně krátkém čase. Podívejte se spolu s námi, jestli opravdu funguje!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Chcete se cítit fit, shodit expresně rychle nadbytečné kilogramy a mít jako bonus hezčí pleť? Pak byste možná měly zkusit rýžovou dietu. Samozřejmě tak jako při všem iv tomto případě najdete její zastánce i odpůrce, nicméně ženy, které ji zkusily na ni nedají dopustit. Dokonce i ty z červeného koberce.

Přečtěte si také: S touto revoluční dietou nebudete pouze hubnout, ale také mládnout: Nejde o vynechání cukrů, ale o toto

Rýžový detox

Detox těla založený na konzumaci celozrnné vařené rýže, je poměrně jednoduchý. Jak asi tušíte, základ vašeho jídelníčku bude tvořit právě rýže. Avšak ne klasická bílá, ale hnědá. Ta je totiž plná vlákniny, dokáže skvěle na dlouhou dobu zasytit a navíc brání kolísání cukru v krvi.

Jak na to - 9 denní jídelníček

1. - 3. den

Před začátkem vaší detoxikační kúry rýži propláchněte a zalijte asi dvojnásobným množství vody. Ráno ji v této vodě uvařte. Bez soli, či jakéhokoliv koření. Během následujících tří dnů bude toto jídlo, které si můžete dopřát třikrát denně. Velikost porce záleží jen na vás. Můžete sníst takové množství, na jaké máte chuť. Co se týče nápojů, během celé kúry je povolena pouze čistá voda, či bylinné čaje. Skvělý je zelený a kopřivový čaj. Ty navíc pomáhají urychlovat metabolické procesy v těle.

4. - 6. den

V této fázi se váš jídelníček o něco rozšíří. Přestože základ stravování bude stále tvořit rýže - přesně v 75%, v 25% si můžete dopřát i zeleninu. Avšak jen uvařenou na páře. Ideální je mrkev, celer, dýně, pórek, brokolice, chřest, cibule, či zelí. K jedné porci však vždy přidejte jen maximálně dva druhy zeleniny.

7. - 9. den

Ke konci diety obohatíte jídelníček ještě o luštěniny. Tentokrát bude váš talíř tvořit 65% rýže, 25% zeleniny a 10% luštěnin. Ty jsou důležité protože obsahují množství bílkovin. Skvělé je pokud sáhnete po hrášku, sóje, bobům, fazolkám či čočce.

 

Mohlo by vás zajímat: Letní detox za 3 dny: S touto polévkou zhubnete jednu konfekční velikost v expresně krátkém čase

 

Co se týče pohybu, stačí když budete chodit denně na pravidelné procházky. Žádné fitko, běh, či spinning nejsou nezbytností. Platí pouze jediná zásada, věnujte se ve volném čas něčemu, co vám dělá radost. Endorfiny jsou právě to, co vám v tomto případě podaří vydržet a jít opravdu za svým vytouženým cílem k dokonalé postavičce.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..