Ashley Graham se i v létě drží ve formě: Těchto 6 cviků ji dopomáhá udržet své křivky v pohybu

Plus size modelka Ashley Graham není známa jen díky svým křivkám, ale i kvůli vášni ke cvičení. A jak si své ženské tvary udržuje ve formě během léta? Podívejte se námi na konkrétní cviky, na které nedá dopustit.

Zdroj: instagram.com/ashleygraham
Zdroj: instagram.com/ashleygraham

Cvičení miluje

I když by to mnozí možná neřekli, plus size modelka Ashley Graham miluje cvičení téměř stejně, jako kdokoliv jiný, komu záleží na vlastním těle. Modelka se i přes kypřejším tvarům neustále snaží udržet ve formě a také proto se posilovně vůbec nevyhýbá, právě naopak, zajde si do ní velmi ráda. A z čeho se skládá její účinná fitness rutina? Ze 6 skvělých cviků, které byste však rozhodně měly vyzkoušet i vy!

Nenechte si ujít: Účinné cvičení na pořádné spalování tuků: Zjistěte podle vaší hmotnosti, jak na tom jste

Zvedání závaží s dřepem

Toto náročné cvičení zapojuje hlavně oblast nohou a hýžďové svalstvo. Právě dřepy, které jsou v celém procesu nejdůležitější, jsou ještě o něco těžší, protože nejde jen o vytlačování vlastní váhy, ale i samotného závaží. Ashley vypadá jako téměř profík, protože se nebojí i větších vah a poradí si s nimi skutečně dokonale.

 

 

Udržení balansu ve vzduchu

I když toto cvičení může někomu připomínat spíše jógu, Ashley sama dobře ví, jak náročné je udržet ve vzduchu balanc a narovnané celé tělo. Plus size modelka při tomto druhu cviku zapojuje skutečně svalstvo celého těla a při pohybu shora dolů dá zabrat hlavně svému bříšku.

Mohlo by vás zajímat: Fitness rutina, na kterou nedají dopustit světové modelky: Zamilujete si ji i vy?

 

 

Tlačení závaží

Nohy se nejlépe procvičují právě při chození do schodů nebo při cvičení výpadů. Pokud vás však omrzely obě alternativy, zkuste to jako Ashley, zapojte do cvičení i svou kamarádku, sežeňte si závaží a tlačte je společně pro sebou. Cvik, který se možná zdá lehký, vás dostane tím, jak moc dá zabrat hlavně vašim stehnům.

 

 

No Games!!!!!!!! @dara__hart

Příspěvek sdílený A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham),

 

V neustálém podřepu

Ashley v tomto případě sice použila stroj, vám však klidně stačí, pokud se dáte do podřepu a zkusíte udržet kolena se zemí v 90 stupňovém úhlu po dobu minimálně jedné minuty. Klidně se přibližte ke stěně, abyste si tak dopomohly při udržování pravého úhlu.

Přečtěte si také: Efektivní cvičení, které nastartuje zpomalený metabolismus: Při tomto pohybu se pořádně zapotíte!

 

 

not sure what this machine is called, but I sure was sweatin

Příspěvek sdílený A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham),

 

Můstek s gumou

Guma je skvělým pomocníkem, pokud potřebujete zatížit své břišní svalstvo ještě více. Velikost přizpůsobte svým potřebám, důležité však je, abyste nezapomněly zvedat celý zadek a stahovat jeho svaly během celého cvičení. Můstek není těžký cvik, třeba ho však provádět správně.

 

 

Gettin that right with @christine_grubbs#sundaymorning #curvyfit

Příspěvek sdílený A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham),

 

Dřepy se zátěží na zádech

Samotné dřepy jsou náročné, pokud k nim však přidáte zátěž, kterou budete mít během celého cvičení umístěnou na zádech, dáte svým stehnům opravdu zabrat. To je ale přesně to, o co nám jde, no ne? Nebojte se se zbytečně. Stačí mít stejné zanícení jako Ashley a cvičení bude i pro vás hračkou.

Inspirujte se: Cviky pro krásnější ženské tělo: Takhle dosáhnete štíhlejších nohou a zbavíte se tuku na vnitřních stehnech!

 

 

Foto:
instagram.com/ashleygraham, video: instagram.com/ashleygraham
Zdroj:
EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..