Metabolická resetovací dieta: Toto musíte zařadit a naopak vyloučit z jídelníčku, abyste zhubly již do 30 dnů

Co se týče našeho metabolismu, mnohé bychom rády stiskly tlačítko reset, protože nám umí někdy pořádně znepříjemnit život, když nefunguje tak, jak má a v jeho důsledku tloustneme. Naštěstí je tu metabolická resetovací dieta, která je rychlá a účinná.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Rychlejší metabolismus spaluje více kalorií. Podstatou metabolické resetové diety je to, že obnovuje narušený metabolismus. Zaměřuje se na změnu metabolismu nebo rychlost, kterou tělo rozbije potravu, kterou konzumujeme a přemění ji na energii. Protože rychlejší metabolismus přirozeně spaluje více kalorií. Jak informuje magazín Womenshealth, toto speciální metabolické stravování slibuje pozitivní výsledky již do 30 dní. Kromě rychlého zhubnutí zlepšuje i trávení, střevní mikroflóru, detoxikuje, dokonce můžete ní nabrat i svalovou hmotu. Základem jídelníčku je přijímat méně kalorií v podobě sacharidů. Namísto toho se zaměřte na zvýšení příjmu bílkovin.

Mohlo by vás zajímat: Stravujte se jako supermodelky: Vyberte si ze 4 jídelníčků celebrit podle typu vaší postavy

V první dny jsou dovoleny tyto potraviny

Nejnáročnějších je prvních pár dní, protože musíte minimalizovat příjem sacharidů na cca 25 g za den. Čili si musíte toto množství rozdělit mezi všechna jídla dne a ze svého jídelníčku vyloučit těstoviny, pečivo a cereálie, které nám energii nedodají. Zaměřte se zejména na bílkoviny a zelenou zeleninu, které jsou zdrojem vlákniny. Z proteinů vsaďte na libové, kuřecí maso, mořské plody, nízkotučný sýr, vejce, výrobky ze sóji. Povolené jsou i zakysaná smetana, olivový olej, avokádo, ořechy a různá semena.

Čtěte také: Jarní očista organismu s jednoduchým týdenním plánem: Podle tohoto potravinového seznamu detoxikujete tělo

Další dny lze zařadit i tyto potraviny

Po pár dnech můžete přijímat 60g sacharidů obsažených v 5 jídlech přes den. To znamená, že v jednom jídle by mělo být cca od 10 do 15g sacharidů. Jíst byste měly, to co během prvních pár dní a k tomu již můžete přidat i kvalitní obilné výrobky, chléb a méně sladké ovoce. V ostatních dnech až do konce měsíce by jsme se měly této gramáže držet a pokud si chcete dopřát nějaký dezert, tak jen nízkokalorický.

Nepřehlédněte: DASH dieta je skutečně jednoduchý způsob, jak se dostat do formy: Stačí, když zvýšíte příjem těchto potravin

Rychlé, avšak dočasné řešení

Odbornice pro zmíněný magazín prozradila i to, že tato dieta nám rozhodně může pomoci zhubnout, avšak není to z dlouhodobého hlediska to správné řešení. Proto se doporučuje být na této stravě měsíc a poté opět zařazovat i ostatní živiny, čili i kalorie do svého jídelníčku. Na druhé straně odbornice přiznává i to, že zaměření se na tipy, jak urychlit náš metabolismus, nám může pomoci vytvořit si dlouhodobější příznivé stravovací návyky v oblasti životního stylu. Čili strava metabolické resetovací diety, která zahrnuje méně rafinovaného cukru a zpracovaných potravin vám rozhodně jen prospěje, i když se vrátíte zpět k normálnímu stravování

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MG

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..