Nehubněte z váhy, ale z tuku: Řiďte se tímto stravovacím programem a vaše tělo bude vypadat úplně jinak

Nehubněte bezhlavě a neztrácejte svalstvo. My přesně víme, co vaše tělo potřebuje, aby se zbavilo zbytečného tuku!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Jak se zbavit tuku?

Naše tělo funguje složitě, ale přitom zcela logicky. A to hlavně, co se týče hubnutí. Každý z nás by chtěl co nejrychleji zhubnout všechen přebytečný tuk, který máme v těle, pokud se však o to pokoušíme nesprávně, docela snadno můžeme přijít o samotné svalstvo.

Inspirujte se: Přestaňte zkoušet zhubnout a konečně zhubněte: Ploché břicho za 7 dní můžete mít i vy

Jak to? Naše tělo jednoduše při kalorickém deficitu bere energii odevšad, nestuduje do hloubky, co je sval a co nežádoucí tuk, snaží se jen získat energii všude tam, kde ji má shromážděnou. A proto není dieta jako dieta a váš jídelníček musíte přizpůsobit tak, abyste skutečně ztrácely jen nehezké faldíky. Jak na to? Ukážeme vám!

V první řadě je třeba si uvědomit, že není nic důležitější, jak udržet svůj příjem proteinu na 0,8 gramů na kilogram vaší váhy. Na druhé straně se odborníci z Harvardské univerzity shodují i v tom, že to s ním není dobré ani přehánět, pokud však jdete pod tuto hranici, vašemu tělu začne chybět hlavní prvek, který svaly vytváří. Proto svou dietu sestavte takto:

První týden - zaměřte se na protein

Snídaně, oběd a večeře by ve vašem případě měly obsahovat vždy nějaký protein, jehož velikost by měla odpovídat vaší dlani nebo uzavřené pěsti.

Mohlo by vás zajímat: Nápoj, který nastartuje metabolismus: Podpoří činnost střev a na tělo má skvělé detoxikační účinky

Snídaně: Dvě vajíčka uvařená natvrdo s krajícem celozrnného chleba a plátkem uzeného lososa, které si vychutnáte s šálkem zeleného čaje

Svačina: Vysokoproteinový řecký jogurt se slunečnicovým semínky

Oběd: Steak z tuňáka (nezapomínejte na velikost do dlaně) podávaný s 1/3 upečeného sladkého bramboru a čerstvou zeleninou

Snack: Proteinová tyčinka

Večeře: 100 gramů bazalkového tofu upečeného na pánvi společně s cizrnou a rajčatovou omáčkou, podávané s divokou rýží

Druhý týden - Přidejte více ovoce a zeleniny

Snídaně: 100 gramů proteinového cottage cheese s nakrájenými rajčaty, okurkami a paprikou společně s krajícem celozrnného chleba

Svačina: 300 mililitrů proteinového drinku sestávajícího z prášku smíchaného se sójovým mlékem

Nenechte si ujít: Zdravý nápoj na hubenější bříško: Obsahuje 5 potravin, které nastartují trávení a odstraní nafukování

Oběd: 7 kousků sushi sestávající z plátků lososa a avokáda, malý listový salát

Snack: 50 gramů proteinových krekrů

Večeře: Salát z Quinoa a grilované zeleniny doplněný o kousky čerstvých rajčat a oliv

Tip na závěr: V případě hladu v pozdních večerních hodinách si dopřejte něco ze sóji nebo jiných luštěnin, jako například sójové chipsy či hrachové krekry, které jsou výborné na zahnání hladu a bílkovinami se opravdu hemží!

Foto:
Profimedia
Zdroj:
EF

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..