Zkuste tyto pohyby a vaše tělo bude vypadat několikanásobně lépe: Krásné ženy je činí téměř denně

Krásné štíhlé nohy jsou sexy jedině v tom případě, že se táhnou ve své štíhlosti od hora až dolů. Nikdy byste proto při cvičení neměli zanedbávat ani své lýtka.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Vaše lýtko tvoří jeden hlavní sval. Nazývá se také lýtkový a nahmatat si jej můžete mezi zadním jamkou kolena a Achillovou patou. Svou pozornost při procvičování byste měli věnovat právě jemu. Stojí na něm celý vzhled lýtkové části dolní končetiny.

Mohlo by vás zajímat: Zkuste tento cvičební plán na spalování tuků: Do léta stihnete mít postavu jako lusk!

Tato pravidla vám dodají sebevědomí

Při posilování lýtek dbejte na pravidelnost, tedy procvičování 2 až 3krát týdně, na regeneraci, kterou vaše nohy neprodleně po cvičení potřebují a na způsob vašeho postoji při cvičení. Pokud při cvičení vytočíte špičky ven do stran, zpevníte si vnitřní část lýtka. Vnější část obohatíte o nové svalstvo, pokud umístíte špičky blíž k sobě.

Tři cvičení plné pomoci vašim nohám

Začít rýsovat své lýtka můžete i jednou velmi jednoduchou aktivitou. Jsou jimi právě odborně nazvané výpony. Po našem, je to stavění se na špičky, avšak důrazně si při něm musíte všímat své pohyby. Na podložce zaujměte pevný postoj, narovnejte se v oblasti zad a uvolněte ramena. Vtáhněte břicho a s výdechem se táhněte nahoře na špičky. S nádechem se vraťte zpět, ale své paty nepokládejte až úplně na podložku. Dělejte alespoň 50 opakování  ve třech sériích.

Chůze či běh po špičkách

Možná znějí tyto cviky banálně, ovšem proběhly studie, které hovoří o jejich velké účinnosti právě na svaly lýtek. Pro ženy jsou o to přirozenější, že umí chodit ve vysokých botách. Chůze po špičkách vám nezabere žádný extra čas, proto ji víte plynule zařadit i do vašeho denního režimu alespoň po dobu 30 minut.

Přečtěte si také: Cviky pro sexy kulatý zadeček do léta: Přestaňte se vymlouvat a začněte ještě dnes!

Pomozte jim i vsedě

Pevnost lýtek můžete procvičovat i vsedě. Vzpřímeně se posaďte, pevně položte svá chodidla na podložku. Podle toho, kterou část jdete posilovat, vytočte prsty nohou ven nebo dovnitř. Zvedejte na střídačku paty a prsty nohou, vždy požadovanou část tlačte do podložky alespoň po dobu 1 až 2 sekund. Při pohybu nahoru proveďte nádech a při pohybu dolů se stisknutím svalu výdech. Na tomto cvičení vsedě si dejte záležet. Opakujte ho 50krát ve třech sériích.

 

 

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..