Chcete změnit svou postavu účinným způsobem? Vyzkoušejte moderní dietu whole30 a vaše trávení se napraví

Dieta Whole30 je tu na to, aby vám změnila život. Přináší revoluční přístup k stravování a vyrovná nedokonalosti vaší postavy již v průběhu jednoho měsíce.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Říká se, že špatných návyků za zbavíte již za 21 dní. Whole30, jak napovídá již její jméno, promění vaši životosprávu za jeden měsíc. Tento dietní program je nastaven tak, aby odboural jakékoliv vaše choutky či stravovací neřesti. Základem je plánování a dokonalé promyšlení svého stravování.

Mohlo by vás zajímat: 5 věcí, které můžete udělat každý den pro ploché bříško: Takto se dopracujete k vytouženému tělu do 4 týdnů

Zbavte se pomocí ní i bolesti

Velkým benefitem Whole30 je nejen úbytek váhy. Ten máte při sledovaném příjmu potravy více než zaručený. Vynecháním určitých skupin jídel, jak si jsou při Whole30 cukry, tuky či večerní přejídání, osvěžíte své tělo i po zdravotní stránce a nově ho nastartujete v novém režimu. Změna jídelníčku pomáhá při prevenci s vysokým krevním tlakem, ale i s vysokým cholesterolem či výskytem alergií

Zákaz dostanou právě tyto potraviny

Své ne řekněte cukru, který je uměle přidáván do stravy. Vyhněte se i alkoholu, své rázné ne dostane i obilí jakéhokoliv typu. Vyloučeny jsou i luštěniny, mléčné výrobky, sója, kupované polotovary či koláče připravované mimo domov, bez vašeho dozoru nad jejich složením. Pokoušejte se vybudovat si systém, do kterého zařadíte suroviny s pozitivními účinky na vaše tělo, ať už po psychické nebo fyzické stránce.

Malé výjimky

Pokud se vám zdá taková změna jídelníčku příliš drastická, viz. také seznam surovin, které jsou výjimkou z pravidla. Dovolené jsou ovocné šťávy, luštěniny v podobě zelených fazolek či mladého hrášku, nesolené máslo či bílý olej. Vzdát se nemusíte ani soli, váže totiž v těle velmi důležitý jód, stejně povoleny jsou i všechny produkty týkající se kokosu.

Přečtěte si také: Detoxikujte své tělo po létě: Tyto tři kroky vás dostanou k vysněné postavě a klidné mysli

Pěti denní jídelníček podle diety Whole30

1. Den

Snídaně - míchaná vajíčka s avokádem

Oběd - houbové rizoto

Večeře - krémová kuřecí polévka

2. Den

Snídaně - pečená krůtí šunka s avokádem, rajčaty a okurkou

Oběd - steak z červeného masa s hranolky z celeru

Večeře - Chilly Con Carne se sezónní dýní

3. Den

Snídaně - omeleta se sušenými rajčaty a špenátem

Oběd - krkovice s hořčicí a blanšírováným zelím

Večeře - polévka z mixované řepy a fenyklu

4. Den

Snídaně - Žampionová smaženice

Oběd - kuřecí kousky na zelenině v páře

Večeře - vepřové karbanátky s míchanými vajíčky a dušeným polníčkem

5. Den

Snídaně - omeleta s roasbeefem a avokádem

Oběd - masové kuličky s guacamole a zelenina v páře

Večeře - Žampionová polévka

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..