Dieta 16: 8 se stala v showbyznysu revolucí: Z tohoto sestává půldenní půst, díky kterému omládnete

Diety vždy držíme kvůli tomu, abychom se dostaly do své vysněné formy. Avšak díky tomuto půldennímu půstu nejen ztratíte přebytečné kila, ale navíc i omládnete. My víme jak je to možné!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Roky bojujete s postavou, nedokážete se zbavit přebytečných kilogramů a cítíte se stále unavené? Možná byste měly zkusit půldenní půst, který prý zaručeně funguje! Nedají na něj dopustit ani známé tváře světového showbyznysu a jeho strategie je celkem jednoduchá.

Princip půldenního půstu

Samotný princip půldenního půstu je jednoduchý. Samy si určíte v jakém časovém rozmezí budete během dne jíst a v ostatních hodinách nejíte vůbec. V nejideálnějším případě to znamená poměr 16: 8. Tedy osm hodin během dne jíst můžete a zbývajících šestnáct ne. Znamená to, že pokud vstanete o sedmé ráno, vaše poslední jídlo bude ve tři odpoledne.

Přečtěte si: Rozjedly jste se na dovolené? Nastavte se na tento 5-denní redukční režim a zhubněte, co jste nechtěně nabraly

Rychlé a efektivní hubnutí na počkání

Ptáte se, jak to může fungovat? Naše tělo se totiž v tomto rytmu stravování dostává do fáze, kdy intenzivně spaluje tuky. V časovém horizontu, kdy je jezení povoleno, můžete více méně všechno. Pokud si však porce rozdělíte mezi tři základní, je to skvělé. Během hodin bez jídla byste měly zejména hodně pít, což podporuje detoxikaci organismu. Povolená je jen čistá voda, zapomeňte na kávu, dokonce i zelený čaj. Slazené a sycené nápoje jsou také tabu. Půldenní půst vás nejen expresně rychle zbaví přebytečných kilogramů, odvodní tělo, ale zároveň vás i nabije energií. Pokud se tedy dlouhodobě cítíte unavené a nedaří se vám držet váhu pod kontrolou, zkuste jít touto cestou.

Výhody a zdravotní benefity půldenního půstu

detoxikuje organismus

posiluje správnou funkci ledvin

regeneruje játra

pomáhá eliminovat přebytečnou a zadrženou vodu v organismu

stabilizuje hladinu cukru v krvi

Začátky mohou být náročné

Ačkoli to zní celé velmi jednoduše, je pravděpodobné, že se zejména na začátku nebudete cítit ve své kůži. Budete si totiž muset zvyknout i na pocit hladu. Avšak musíte si uvědomit, že právě v této fázi má naše tělo prostor pro regeneraci a spalování tuků. Po měsíci tohoto režimu, můžete zkusit nejdokonalejší režim na udržování ideální hmotnosti a to j 1: 2. Jeden den půstu a následující dva dny jíte normálně. Jakýkoliv delší půst totiž znamená pro organismus stres a zátěž. To je potřeba si uvědomit.

Nepřehlédněte: Metabolická resetovací dieta: Toto musíte zařadit a naopak vyloučit z jídelníčku, abyste zhubly již do 30 dnů

Vše s mírou

Při dlouhodobém dodržování této strategie údajně až pětinásobně vzroste hladina růstového hormonu, což podporuje úbytek tukové hmoty a růst svalů. Nicméně stejně jako při dietách i zde jsou omezení. Do půstu se nepouštějte, pokud jste těhotná nebo máte cukrovku. Jinak je skvělou volbou. Tak co zkusíte to?

Co je podle Vás efektivnější při hubnutí - půst nebo dieta?

Ano
0
Ne
0
Hlasovalo: 0

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..