Účinné cviky na celé tělo: nakopněte své tukové zásoby a přibližte se k postavě snů

Portugalská modelka Sara Sampaio se poctivě připravuje na módní přehlídku Victoria Secret, která se bude konat 8. listopadu v New Yorku.

Zdroj: instagram.com/sarasampio
Zdroj: instagram.com/sarasampio

Při této příležitosti natočila modelka spolu s fitness trenérkou Litou Lewis video Trénuj jako anděl z posilovny, na kterém vám předvedou účinné cviky na celé tělo.

Rozcvička

 

V rámci rozcvičky se musí Sara dostat z postoje přes rovné záda na ruce a postupně přeručkovat až na zem a ukončit to klikem. Z kliku se přes ruce dostane opět do stoje. Opakujte třikrát v minutových intervalech. Cvik je účinný na zahřátí a natažení celého těla před tréninkem s činkami.

 

Přečtěte si také: Tipy na dokonalý zadek a nohy od Jessicy Alba: Na tento veganský 7-denní detox nedá kráska dopustit

 

Cviky

 

1. Prvním cvikem na celé tělo, ale primárně na zadek a ruce jsou hluboké dřepy s tří kilovými činkami. Jednoručky držíte vodorovně na úrovni ramen, záda jsou při cviku rovná a hrudník vypnutý. Cvičení opakujte alespoň 3krát po 15 opakování.

 

2. Jednoduchým, ale účinným cvikem na břicho je rotace ze strany na stranu. V rukou držíte 5-6 kilovou činku, medicinbal nebo kettlebell, nohy jsou ve vzduchu a přenášíte závaží z pravé na levou stranu. Pokud si chcete cvičení více ztížit, při rotaci dělejte větší oblouky. Opakujte alespoň 3krát po 10 opakováních na každou stranu.

 

3. Třetí cvik je kombinací mrtvého tahu a dřepu se zátěží. Posilujete zadek, záda a při zvedání činky při dřepu i ruce. Při mrtvém tahu máte kettlebell mezi chodidly, zadek taháte dozadu, záda máte rovná a snažíte se dostat činku ze země kolmo vzhůru. Když dostanete činku na úroveň pánve, zvednete ji k hrudi a následuje hluboký dřep. Kombinaci opakujte minimálně 3krát po 10 opakováních.

 

4. Trénink na závěr ukončíte visením na hrazdě. Ruce máte pokrčené v loktech a v pravém úhlu jsou i kolena. Zkuste vydržet v poloze alespoň 10 sekund.

Jídelníček modelky Sary Sampaio

 

Modelčina oblíbená snídaně jsou volská oka s avokádovým toastem nebo banánovo-jahodové smoothie, ale někdy si dopřeje i palačinky s banánem. Na oběd jí například salát s kuřecím masem a na večeři si často objedná pizzu. Čas mezi jídly vyplňuje snacky, nejčastěji ořechy. Jak sama přiznává, ráda zhřeší nezdravými jídly v podobě hamburgerů, chipsů a bonbónů.

Foto:
instagram.com/sarasampio
Zdroj:
LT

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2018 Frogfoot s.r.o..