Naučte se jednoduchou techniku k dosažení užšího pásu: Dá se to zvládnout za méně než 3 týdny

Nejvíce souměrné postavy měly ženy na konci 70. a na počátku 80. let. Fitness trenér Michael Achberger vám poradí, jak redukovat tuky v oblasti břicha a dosáhnout užšího pasu.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Naučte se jednoduchou techniku ​​pro redukci vaší středové oblasti za méně než 3 týdny. Zahrnutí této techniky, spolu s pravidelným tréninkem břišních svalů, vám poskytne vyrýsování středové oblasti, tedy bříška.

Ohromná většina lidí vykonává množství sérií a opakování cviků na břicho jako jsou zkracovačky, přítahy nohou ve visu a ruské twisty. Mnozí neuspějí a nevidí dramatické zlepšení, jako kdyby tomu něco chybělo. Patříte mezi ty, kteří pravidelně trénují břišní svaly, avšak nevidí pořádně výsledky?

Mohlo by vás zajímat: Byla to láska, kterou nám každý záviděl: Po roce a půl řekl něco, čeho později hořce litoval

Je tu pro někoho novinka, která se ale neobejde bez jistých předběžných nezbytností, jakými jsou předem stanoveny návyky vyváženého stravování, dostatečný příjem vody a nízké až průměrné procento podkožního tuku. Přijatelné je jakékoliv procento v rozmezí od 12 do 15 i méně, v závislosti na tom, jak si udržujete svou váhu.

Předtím, než se do toho vrhnete po hlavě, řekneme si o důvodech skrývajících se za touto specializovanou technikou. Cvik, o kterém mluvím, se nazývá břišní vakuum. Byl rozsáhle používán v dobách rané kulturistiky Arnolda. Všimly jste si někdy jak štíhlé, souměrné, pevné a zřetelné byly postavy na konci 70. a počátku 80. let?

Vnitřní a vnější břišní svaly

Oblast břišního svalstva se skládá z vnitřních a vnějších svalů. Vnější svaly jsou známé jako přímý sval břišní a vnější šikmé svaly. Zkracovačky způsobují, že se přímý sval břišní napíná. Zkracování dopředu, 1/3 pohybu vzhůru, působí na celý přímý sval břišní. Jakmile se pohyb dostane za tuto aktivní zónu, do hry se zapojují ohýbače kyčlí. Vaše šikmé svaly se do větší míry zapojují při provádění jakékoliv rotační akce, jako u zkracovaček s vytáčením, když své lokty vedete k protisměrným kolenům.

Hlavní vnitřní břišní svaly

Příčný sval břišní a hluboké zádové svaly jsou těmi vnitřními břišními svaly. O těchto svalech se zřídkakdy diskutuje a jsou nejvíce opomíjené. Tyto svaly se nacházejí pod přímým svalem břišním a vnějšími šikmými svaly. Vnitřní břišní svaly podporují držení těla a kontrolují hluboké dýchání během silových pohybů, jakými jsou například těžké dřepy. Jsou zodpovědné za podporu zad. Jelikož jsou zřídkakdy cílovou partou, často bývají slabší. Budováním pevnější stěny vnitřních břišních svalů můžete omezit a utišit bolest zad, vytvořit pevnější středovou oblast a dodat vašemu tréninku výbušnou sílu.

Břišní vakuum, jak na to?

Nebojte se, nejde o vypumpování nebo vysátí vašeho žaludku. Břišní vakuum je izometrická kontrakce (napíná svaly, aniž by se s nimi muselo hýbat) přímého břišního svalu. Silnější příčný sval břišní může způsobit silnější Valsalvův manévr (výrazný výdech nezbytný pro svalovou kontrakci během intenzivního pracovního zatížení). Toto je jeden z nejlepších cviků, který můžete provádět pro zmenšení obvodu vašeho pasu během velmi krátké doby. Díky této technice dokážou mnozí přijít o 5 až 10 cm ze své středové oblasti pouze za 3 týdny. Budování této oblasti břišních svalů vám navíc pomůže získat větší kontrolu nad vaším sixpackem a lepší asistenci při výbušných zdvizích. Břišní vakuum vyžaduje praxi, je však mimořádně efektivní.

Správné provedení

K provedení břišního vakua stůjte vzpřímeně, položte si ruce na boky a vydechněte úplně všechen vzduch z vašich plic. Roztáhněte svou hruď a vtáhněte dovnitř břicho, jak je to jen možné a držte. Představte si, že se chcete břichem dotknout páteře. Jedno opakování je "X" sekund jedné izometrické kontrakce.

Jakmile to zvládnete, můžete břišní vakuum provádět vestoje, vkleče, vsedě a vleže. Nyní už se nebudete vymlouvat a vyhýbat tréninku břišních svalů, když budete trčet v zácpě nebo nebudete ve fitcentru.

Nepřehlédněte: Co muži na ženách považují za sexy: Těchto 5 věcí dělá ženy v očích mužů atraktivnějšími

Jako přídavný bonus můžete břišní vakuum použít během vašeho obvyklého procvičování břišních svalů. Soustřeďte se na vtahování příčného svalu břišního. Jednoduše vtahujte vaše břicho tak jak co nejvíce můžete a napínejte svaly slabin, jako kdybyste se pokoušely zastavit proud moči. Tréninkové dny pro břišní vakuum jsou pondělí, středa a pátek.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MA

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..