Sexy postava podle Italek: Tohoto pravidla se drží, aby nepřibraly a daří se jim to roky

Pokud chcete mít perfektní křivky a nevíte jak na to, zkuste to stejnou cestou jako Italky. Ty znají přesný recept na to, jak vypadat perfektně.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Minimální úsilí, maximální výsledky. Přesně na tom je založeno hubnutí podle vzoru Italek. Tyto ženy přesně vědí, co si mohou a nemohou dovolit pokud chtějí vypadat dokonale. Nechte se inspirovat jejich nepsanými, ale velmi účinnými pravidly.

Přečtěte si také: Zbavte se podkožního tuku na zadku efektivněji: Tyto minerály ho přirozeně odbourají

Jen cvičení nestačí

Pokud se nebudete správně stravovat, ale jen trávit hodiny ve fitku, vaše tělo nikdy nezačne sahat po tucích uložených v těle. Tento princip je velmi jednoduchý a přirozený. Na co by to i dělalo, když ví, že při nejbližším příjmu potravin je i tak dostane v jednodušší formě, kterou představují sacharidy. Strava je tedy pro Italky klíčová. Tyto ženy si opravdu dávají pozor na to, co si dopřejí a co ne. Vědí také, že ve vhodném jídelníčku by se měly nacházet všechny makroživiny, avšak ve správném poměru. Základ je jíst šestkrát denně a mezi jídly dodržovat pravidelné intervaly.

Na toto se zaměřte

Dopřejte si zeleninu i ovoce v libovolném množství. Nicméně, co se týče sacharidů, upřednostňujte ty složité. Jsou totiž pomalým zdrojem energie a ta se z nich uvolňuje postupně. Tělo má tedy dostatek času na jejich zužitkování. Patří sem rýže, těstoviny, či brambory. Naopak, vyhýbejte se jednoduchým sacharidům, s vysokým glykemickým indexem. Do této skupiny se řadí všechny potraviny s obsahem glukózy, či sacharózy. Zapomeňte tedy na čokoládu, pizzu, oblíbené koláčky.

Příklad jídelníčku

Snídaně: celozrnný chléb s máslem a zeleninou

Svačina: grep

Oběd: zeleninový vývar + lososový salát

Svačina: banán

Druhá svačina: čerstvý ananas

Večeře: tuňák ve vlastní šťávě s rajčaty.

Mohlo by vás zajímat: Účinné cviky na celé tělo: nakopněte své tukové zásoby a přibližte se k postavě snů

Důležité je, že rozdíl mezi jednotlivými jídly by měl být maximálně dvě hodiny. Pokud tedy začnete snídaní v 7:00, vaše večeře by měla být nejpozději mezi 17:00 - 17:30. Během celého dne nezapomínejte popíjet čistou, nesycenou vodu a zelený čaj. Pokud se budete držet tohoto pravidla, uvidíte výsledky již po dvou týdnech. Tak co, jdete do toho?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..