Předplesová kúra, díky které budete mít o číslo méně: Pomůže vám ke krásnějším křivkám do šatů

Fitness trenér Michael Achberger je zvyklý na to, že žena přijde za pět minut dvanáct a potřebuje nutně zhubnout. Samozřejmě, za týden. Před plesovou sezónou to není výjimka a tehdy doporučuje spíše čarovat s těmito triky.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Datum plesu se nezadržitelně blíží a vaše pohádkově krásné šaty jsou vám najednou těsné? Podepsala se na vás špatná životospráva, kterou jste vedly v poslední době? Přemýšlíte, zda utíkat ke švadlence nebo raději rychle se sebou něco udělat? Druhá varianta možná bude vyžadovat více odříkání, ale zato vám určitě prospěje. Zhubnout před plesem je dost silná motivace k tomu, abyste se konečně zbavily nadbytečných tukových zásob. Pokud si na zdravější způsob stravování zvyknete a nepovolíte ani po plese, udržíte si štíhlé tělo natrvalo. Co víc si přát. Odměnou vám jistě budou okouzlující pohledy mužů nejen v den D.

Čtěte také: Zmizení celulitidy dopomůžete i pitím tohoto nápoje: Dopřejte si ho každý den a získejte hladší pokožku

Mít ploché břicho není sen

Mnoho žen je sice ochotno pro krásu podstoupit cokoliv, ale nikdy by to nemělo být na úkor vašeho zdraví. Proto nenechte svůj organismus vyhladovět jen proto, abyste se vešly do vysněných šatů. Existují daleko zdravější metody, jak během několika málo dní nastartovat metabolismus a zmenšit obvod pasu. V každém případě je vhodné začít s dostatečným předstihem, aby úbytky na váze probíhaly co nejpřirozeněji a byly trvalé. Pokud budete chtít zhubnout za jeden den pomocí zeleninových a ovocných šťáv, věřte, že po plese se vám všechny kilogramy vrátí zpět v podobě jo-jo efektu. A to určitě nechcete. Otázkou také je, jak se budete cítit v samotný den plesu.

Zaměřte se zejména na jídelníček

S přípravou na ples začněte s dostatečným předstihem, nejlépe 14 dní předem. Jelikož častou příčinou nafouklého břicha je špatná strava, zaměřte se hlavně na jídelníček. Ten třeba odlehčit, pokud přidáte navíc každodenní kardio cvičení a alespoň dvakrát týdně potrápíte tělo v posilovně, první viditelné výsledky se vzápětí projeví.

Abyste donutily tělo sáhnout na tukové zásoby, je dobré si v počátku pomoci nějakou fungující dietou. Například proteinové diety dokáží upravit váš jídelníček tak, abyste nejen za pár dní zhubly, ale přitom nehladověly a poskytly organismu všechny potřebné živiny. Tím pádem budete v dokonalé kondici a ples si skutečně užijete. Navíc proteinové diety fungují na hubnutí i bez cvičení, takže při nejhorším jakékoliv sportovní aktivity nemusíte absolutně řešit.

Pokud budete chtít brzy vypadat jako modelka, budete muset v jídelníčku omezit konzumaci některých potravin, které zahleňují organismus, vytvářejí velké množství plynů a způsobují nafukování. To se pak se cítíte doslova jako balón a nevíte jak splasknout. Dejte pozor i na ovoce, ovocné cukry obsažené v ovoci totiž v žaludku kvasí a zbytečně nafukují břicho.

V jídelníčku vynechte

  • smažená a tučná jídla, polotovary, těstoviny, pizzu
  • fazole a kukuřice
  • čerstvé bílé pečivo
  • sladkosti, cukrovinky
  • slazené perlivé nápoje a alkohol

Pročistěte tělo

Abyste za pár dní naměřily v pase o několik centimetrů méně, vsaďte na detoxikaci organismu. Správné pročištěné tělo zrychlý metabolismus, což se v první řadě projeví i na vašem břiše. A nejen to, pročišťující účinky a dostatečný příjem tekutin vyhladí a rozjasní vaši pleť, a dokáže zatočit i s kruhy pod očima. Na detoxikaci organismu jsou jako stvořené různé zeleninové šťávy, které si nejlépe v podobě různých smoothie mixů připravíte samy doma. Koupíte je i hotové, pokud chcete ušetřit čas. Také bylinné čaje nebo jejich směsi (fenykl, máta, meduňka, kopřiva) patří do pitného režimu. Podpoří nejen trávení, ale pomáhají také rychleji vyplavit nežádoucí toxiny.

Odlehčete jídelníček

Na ploché břicho, kromě posilování a cvičení, platí z větší míry správná strava. Proto si předem promyslete svůj každodenní jídelníček a ten nekompromisně dodržujte. Začněte hned ráno a nalačno vypijte sklenici vlažné vody s citronem, abyste nastartovaly metabolismus na plné obrátky. Pak si dopřejte kvalitní snídani, nejlépe ovesnou kaši s čerstvým ovocem. Na svačinu snězte řecký jogurt s několika kousky ovoce. Na oběd si naložte na talíř pořádný kopec zeleniny a k tomu drůbeží či rybí maso. Zelenina nemusí být jen ve formě zeleného salátu, vhodná je i její tepelná úprava v páře. Večeři by měly tvořit v převážné míře bílkoviny a minimum sacharidů. Jako poslední jídlo dne zvolte proteinový nápoj nebo cokoliv jiného s vysokým obsahem bílkovin (tvaroh, skyr, ...). Bílkoviny jsou totiž velmi důležité pro správnou výživu svalů, které potřebujete proto, abyste rychle a efektivně hubly.

Nepřehlédněte:Stravujte se jako supermodelky: Vyberte si ze 4 jídelníčků celebrit podle typu vaší postavy

A co v den plesu?

Pokud je ples za dveřmi, můžete si ještě na poslední chvíli poradit. Avšak o skutečné hubnutí v takovém případě opravdu nejde. Den předem od oběda pijte jen stoprocentní ovocné šťávy ředěné vodou v poměru 1:1. Ale přiměřeně, doporučuje se vypít maximálně dvě balení džusu. Obvod břicha a pasu se sice zmenší, ale následně si vyžádá svou daň v podobě jo-jo efektu a zpomaleného metabolismu.

Také samotným držením těla lze přispět k tomu, že vaše břicho bude v šatech vypadat hubenější. Záda držte narovnaná, ramena zatlačte mírně dozadu a dolů, a hlavně zpevněte břišní svaly.

Chystáte se letos na ples?

Ano
3
Ne
0
Hlasovalo: 3

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MA

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..