Vysušuje se vám v zimě pokožka? Možná vám chybí tento vitamín, ochrání i před tím, co nás čeká

Dopřejte své pokožce během chladnějších dní dávku výživy i pomocí stravy. Ta přece tvoří až 80% našeho životního stylu, proto jí dovolte pomoci vám ke krásné a vyživené pleti bez náznaku suchých míst.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Během zimních dní je samozřejmě vhodné upravit i stravu a přizpůsobit jídlo, které přijímáme vliv prostředí. Vždyť i v létě se zamýšlíme nad tím, které potraviny jsou bohatší na vitamín D, aby naše kůže netrpěla na slunci, proč bychom tedy tak neměly činit i právě teď?

Mohlo by vás zajímat: Největší beauty trend nadcházející sezóny: Zelenou linku nebo stín v těchto variacích musíte vyzkoušet

Pomoc jménem E

V zimě se děje s pokožkou opačný proces. Bývá vysušená, někdy až podrážděná. Náznakem, které jsou pro nás nositelky své kůže velmi nepříjemné, se můžeme vyhnout právě zvýšenou dávkou zázračného vitamínu. Během zimy je jím vitamín E.

Ochrání i před tím, co nás čeká

Pokud začnete tento vitamín přijímat, čekají vás velké změny. Při hydrataci pokožky si jej můžete dopřát i v různých kosmetických produktech, zkuste však právě zmíněnou stravu. Když se vitamín E dostává do těla orálně, působí jako zaručený antioxidant, který dokáže na pokožce vytvořit film, který úspěšně brání proti vnějšímu ničení a opotřebení. Eliminuje zarudnutí, pomůže s alergiemi na pokožce a brání vodě opouštět naše kožní tkáně, čímž zlepšuje její hydrataci a snižuje suchost.

Už žádná napjatá pokožka

V době zahlcení vzduchu nečistotami, také přichází na řadu vitamín E. Blokuje jemné částice oleje, které se nacházejí v našich kožních buňkách a tím pokožku vyživuje a zanechává hedvábně jemnou. Působí proti volným radikálům a tak jako vitamin D, i on dokáže pomoci pokožce, která je napnutá a podrážděná.

Přečtěte si také: Vaše rty v hlavní roli: Nedovolte jim vysušit se či spálit na slunci, tito pomocníci vám pomohou

Tato jídla si dopřejte častěji

Abyste v zimě podpořily své trávení, ale také zlepšily stav své pokožky, dejte si snack v podobě těchto typů potravin, které jsou opravdu bohaté na vitamín E.

  • Mandle
  • Slunečnicová semínka
  • Avokádo
  • Losos
  • Mango
  • Červená sladká paprika
  • Kiwi
  • Olivy
  • Brokolice
Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..