Cviky z pohodlí domova, které vám zajistí hezčí tělo: Tuk z břicha jde dolů nejhůře, takto to však zvládnete

Tvrdíte, že nemůžete pravidelně cvičit, protože na to nemáte čas, ani příležitost? Ptá se trenér Michael Achberger. Následující cviky zvládnete klidně i před televizí a vybudujete si díky nim hezčí tělo.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Patříte mezi pravidelné diváky? Čas, který strávíte před televizní obrazovkou, nemusí být jen promarněná doba, ale můžete ho využít pro získání postavy, po které jste vždy toužily. Přináším vám cviky, které v pohodě zvládnete i při sledování televize a které vám zajistí hezčí tělo.

Inspirujte se: Žena vysadila na 10 dní cukr: V čem všem se nachází a jak se s tím muselo vypořádat její tělo?

1. Svaly rukou

Posaďte se, zapněte televizi a do každé ruky vezměte jednu činku (stejnou službu vám však prokáží i PET lahve naplněné vodou, nebo těžké knihy). Ohněte ruce v loktech do pravého úhlu a zvedejte je nad hlavu. Potom držte paže v úrovni ramen a ohýbejte v loktech směrem k hlavě a pak zase zpět narovnejte (lokty musí být vždy aspoň lehce pokrčené, nikdy je "nezamykejte"). Spolu s tím, jak se bude zvětšovat vaše zdatnost, přidávejte počet opakování.

2. Svaly předloktí

Tento jednoduchý cvik je vynikající, když potřebujete posílit svaly předloktí, nebo chcete protáhnout a posílit zápěstí. Jednoduše chyťte jednu ruku druhou, propleťte prsty do sebe a tlačte jednu ruku proti druhé co nejsilněji můžete. Čím blíže se vám podaří k sobě předloktí přiblížit, tím většího efektu dosáhnete.

3. Šikmé břišní svaly

Posaďte se s rovnými zády. Ohněte ruce v loktech a přitlačte je těsně ke stranám těla. Pomalu rotujte s tělem doprava tak daleko, kam vás vaše přirozené hranice pustí. Pak se pomalu vracejte na střed a opakujte pomalou rotaci doleva. Opakujte na každou stranu minimálně desetkrát.

4. Přímé břišní svaly

Posaďte se s rovnými zády na okraj pohovky nebo židle. Natáhněte nohy před sebe a pomalu se zaklánějte s rovnými zády, dokud neucítíte, že břišní svaly začnou zabírat. Skrčte kolena a přitahujte je pomalu k hrudníku. Opakujte minimálně desetkrát.

 Nepřehlédněte: Nejužitečnější vitamíny pro naše tělo: Takto zjistíte, které vám chybí a bude se vám žít lépe

5. Přední strana stehen

Sedněte si na okraj pohovky nebo židle. Skrčte kolena a chodidla držte několik centimetrů nad zemí. Potom nohy natahujte a krčte, aniž byste se dotkly země.

6. Lýtka

Sedněte si na okraj pohovky nebo židle s pokrčenými koleny a chodidly na zemi. Zvedněte nohy na špičky, co nejvýš jak můžete. Pokud si chcete cvičení ztížit, můžete si položit na stehna těžkou knihu.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MA

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..