Denní jídelníček, díky kterému si udržíte linii: 80% úspěchu spočívá ve stravě a my vám poradíme, co přesně jíst

Od stravy se odvíjí úspěch vaší snahy zbavit se přebytečných tukových zásob. Co je tedy nutné jíst každý den v týdnu?

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Znáte to, najednou se ocitnete v situaci, o které vám před lety vyprávěli vaši starší přátelé. Jednoduše, je to tak, po třicítce je tělo mnohem náchylnější k přibírání, ztrácí pružnost a udržet si jeho pevný vzhled chce dvakrát tolik námahy. Po čtyřicítce dokonce i třikrát tolik. Bez úpravy stravy to však nepůjde a proto jsme si pro vás připravily jídelníček jako vzor, od kterého se můžete odrazit na vaší cestě za hubnutím. Co je však důležité, aby jste braly v úvahu je:

  • Pravidelná strava
  • Zdravá a pestrá strava
  • Rozumné množství

Přečtěte si: Dieta 16: 8 se stala v showbyznysu revolucí: Z tohoto sestává půldenní půst, díky kterému omládnete

Pondělí:

Snídaně: Bílý jogurt s lněným semínkem a odměrkou proteinového prášku

Oběd: Libové krůtí maso, dušená zelenina, sušená rajčata

Večeře: Racio chlebíček a tuňák ve vlastní šťávě

Snack mezi jídly: Celer, hrst kešu ořechů a ovoce

Pití: bylinné čaje, voda

Úterý:

Snídaně: Smažené vejce ze dvou vajec s rukolou a kousky čerstvého lososa

Oběd: Řecký salát (rajčata, olivy, červená cibule, olivový olej, sůl, pepř) s krevetami nebo kousky čerstvého lososa

Večeře: Zapečená zelenina jako dýně, mrkev, cuketa, žampiony a avokádový dip se sezamem

Snack mezi jídly: Celozrnné pečivo s tvarohem, nastrouhané jablko s mrkví

Pití: bylinné čaje, voda

Středa:

Snídaně: Banánové lívance bez mouky, javorový sirup a čerstvé ovoce

Oběd: Velký zeleninový salát (nasekané zelí, mrkev, špenátové listy), nízkotučný jogurt, tuňák, 1 uvařené vejce, olivový olej, sůl, pepř

Večeře: Špíz z kostek jehněčího masa, ke kterému jde cibule, houby a paprika

Snack mezi jídly: Rýžové chlebíčky a čerstvé ovoce

Pití: bylinné čaje, voda

Mohlo by vás zajímat: Lidé, kteří spí méně než 6 hodin, přibírají rychleji: Takový vliv má ještě spánek na naše hubnutí

Čtvrtek:

Snídaně: Bílý jogurt s lněným semínkem a odměrkou proteinového prášku

Oběd: Grilované kuře se zeleninou (řeřicha, okurka, baby špenát, sušená rajčata)

Večeře: Brokolicová pánvička s lososem a kešu ořechy

Snack mezi jídly: Zeleninové smoothie (banán, baby špenát, citrónová šťáva, kokosová voda)

Pití: bylinné čaje, voda

Pátek:

Snídaně: Obilné vločky, nízkotučné mléko a čerstvé ovoce

Oběd: Ryba vařená na páře, zelenina na páře, vařený brambor

Večeře: Bulgur s chřestem, hráškem, ředkví a halloumi sýrem

Snack mezi jídly: Cottage cheese s rukolou, sušené ovoce

Pití: bylinné čaje, voda

Foto:
Profimedia
Zdroj:
ms

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..