Mládněte aktivně i ve spánku: Tímto večerním cvičením nastartujete celý organismus a začnete mládnout

Mládnutí ve spánku je asi nesplněným snem mnoha žen. Nejenže by nám usnadnilo život a zajistilo vysněnou postavu, ale nemusely bychom se při něm ani trošku zapotit. Pokud však chcete spalovat i během noci, vynechejte výmluvy a před odpočinkem si dopřejte tyto druhy cvičení.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Spánek je pro naše tělo nesmírně důležitý, protože v něm dochází i k regeneraci našeho svalstva. To jak namáháte své tělo před odchodem do postele se může podepsat na vaší postavě, jakož i na pohyblivosti celého těla. Zkuste proto tuto účinnou kombinaci. Její kouzlo tkví ve třech aspektech- cviky prováděny před spaním by neměly mít v žádném případě povahu cardio cvičení. Chcete se po nich vyspat, ne cítit se čile a probuzeně. Natahování svalstva může být ve večerních hodinách zaměřené právě na hluboké svaly, svůj večerní rituál fit těla byste měly zakončit strečinkem, který pomůže vašemu spánku. Tak máte jistotu, že během spánku se bude vaše tělo regenerovat a dostatečné procvičení mu dodá flexibilitu a mládí.

Přečtěte si také: Fitness rutina, na kterou nedají dopustit světové modelky: Zamilujete si ji i vy?

První a nejdůležitější cvik

Vhodným předspánkovým cvikem jsou právě dřepy. Dokážete svůj zadek pořádně probudit a nechat ho formovat se právě během noci. Zkuste však dřepovat co nejpomaleji a dávat si pozor na techniku. Sadu 30 dřepů však vystřídejte uklidňující polohou. Položte se na podložku břichem dolů, ruce si opřete vedle těla, napřimte hrudník a hlavu táhněte směrem ven. Po dřepování se v této poloze zaměřte právě na svůj zadek. Zpevněte ho a snažte se cítit jeho fixování. Celou sadu opakujte 5krát. Každý večer si však přidejte 10 dřepů.

Dvě polohy na posílení celého těla

Před spánkem se doporučují právě dvě polohy, které vám rozproudí krev v celém těle a přitom nerozhází váš odpočinkový systém. Jako první vyzkoušejte klasický most. Setrvejte v něm vždy po dobu minuty a následně jej nahraďte klasickým plankem. Tato dvojkombinace je opravdu účinná a vaše tělo vám za ni poděkuje hned ráno. Bude ohebnější, pevnější a hlavně se vám vyhne bolest zad.

Mohlo by vás zajímat: Cvičební plán na zpevněné tělo do léta: Řiďte se touto tréninkovou rutinou každý den!

Zaměřte se na hluboké svalstvo

Poslední vysoce účinný cvik, který je vhodný zařadit do své večerní rutiny, je zaměřen na břicho. Můžete si při tom klidně lehnout do postele. Ležte na zádech a nohy přesuňte pokrčené v kolenou směrem k bradě. Napněte svaly na krku a zakloňte hlavu. Z této pózy přeneste nohy nad sebe a držte je natažené alespoň po dobu 20 sekund. Cvik opakujte 20-krát a nezapomínejte hlavně pořádně dýchat. Nádech s pokrčením nohou, výdech s jejich vztažením směrem nahoru.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..