Snídaně, kterými zastavíte chuť na sladké: Kombinace těchto surovin vám také dodá větší energii

Příležitostné "malé hlady" jsou nepřítelem každé vyvážené stravy. Mohou totiž nabourat naše trávení, a pokud jsou jejich složky příliš kalorické, projeví se na nepříjemném tloustnutí. Jídlo, které přijímáte jako první během dne, umí zaútočit právě na tuto oblasti stravování.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Snídaně by měla být vyvážená. Tuto větu slyšíme opravdu z každé strany. Také víme, že bychom ji měly konzumovat opravdu každé ráno, abychom si udržely postavu. Pokud však obě tyto zásady dodržujete a vaše postava se stále nepřiklání k ideálu, problémem může být právě nevhodná kombinace surovin, ze kterých se skládají. Máme pro vás tip na vyvážené snídaně ve sladké i slané verzi. Jejich složky přitom zajistí snížení návalového hladu během dne.

Mohlo by vás zajímat: Dva typy dietního stravování, na základě kterých hubnete stejně: Přesto, jeden rozdíl mezi nimi je

Množství energie ve slané variantě

  • Vajíčka
  • Fazole
  • Smoothie z banánu, špenátu a kokosového mléka

Vajíčka jsou přirozeným zdrojem bílkovým. Kromě toho zvyšují hladinu proteinů v těle a tím zastavují menší hlady během dne. Za to může vyplavování pozitivních peptidů. Fazole, oblíbená součást anglické snídaně, je plná železa a způsobuje zaplnění žaludku. Je přírodním zdrojem zdravých bílkovin a proto je její konzumace velmi vhodná i během diety.

Přídavek v podobě smoothie má také svůj význam. Fazole by mohly totiž naše bříško nafukovat. Jako protipól k této její vlastnosti funguje právě banán. Pomáhá s trávením, avšak je plný cukrů - zdravých cukrů, které, když do sebe dostanete, zastavíte touhu po sladkém na delší dobu. Špenát zabraňuje vstřebávání negativního cholesterolu do krve a přitom nemá skoro žádné kalorie.

Sladký a přitom výživný snídaňový rituál

  • Šťáva z čerstvých pomerančů, manga a grapefruitu
  • Jogurt s chia semínky a datle
  • Hroznové víno

Přečtěte si také: Perfektní indikátor zdraví: Stačí si jen zkontrolovat tento orgán a odhalíte, jak jste na tom zdravotně

Sladká zdravá snídaně se zaměřuje hlavně na vysokou dávku ovoce. Prokázalo se, že ovoce s větším obsahem cukru potlačuje nepříjemnou chuť na sladké, a často i umělá menší jídla. Výborným příkladem je mango, které se snoubí s pomerančem. Ten a jeho citrusový přítel grep se podílejí na spalování tuku. Jogurt, nejlépe řecký je nejen plný kalcia, datle mu dodají sladkost a vlákninu. Kromě toho jsou právě datle vyvažované hroznovým vínem. To zlepšuje srdeční tep a zlepšuje i náladu, kterou máte během celého dne. Obsahuje vitamín C i K, který je rozpustný v tucích, proto ho kombinujeme s jogurtem. Chia semínka zasytí, protože dokáží v břiše zdvojnásobit svou velikost. Budete mít pocit plnosti a vaše trávení bude přitom velmi hladké.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..