Pokud máte postavu typu jablko, vyhýbejte se těmto potravinám: Takto odvedete pozornost od většího bříška

Ženy, kterým se ukládá všechen tuk v okolí bříška a postava ztrácí křivky, by měly přehodnotit svůj jídelníček. Tipnete si, co je jejich největším nepřítelem?

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Každá žena má jinou genetiku i životní styl. Stejně jako má každá někde jinde nedostatky, má i přednosti. To, jaký somatotyp jste, vám pomůže udělat změny a pokračovat. Ty ženy, které mají problematickou část v oblasti břicha, disponují krásnými štíhlými nohami. S postavou typu jablko však můžete dokázat změny a to velmi jednoduše, úpravou jídelníčku.

Přečtěte: Naučte se jednoduchou techniku k dosažení užšího pásu: Dá se to zvládnout za méně než 3 týdny

Největším nepřítelem je pečivo

Možná nikoho nepřekvapí, že největším nepřítelem žen, které mají postavu typu jablko je jednoznačně pečivo. Sem lze zařadit i skryté nástrahy, ve kterých se objevuje cukr a tuky. Jsou to například: pečivo a koláče z bílé mouky, těstoviny, rýžové chlebíčky, cereálie, müsli, i lehký croissant, který působí nevinně a až tak nenasytí, obsahuje mnoho kalorií. Rýži či brambory jako přílohu můžete nahradit zeleninou na páře. O sladkostech, slaných chipsech či slazených nápojích snad už ani mluvit nemusíme. Cukr můžete nahradit kvalitním domácím medem.

Do jídelníčku zařaďte výživné suroviny

Už po měsíci, co upravíte jídelníček a vyloučíte z něj nezdravá kalorická jídla, uvidíte změny. Abyste dodaly tělu výživné hodnoty, zasytily žaludek a zároveň nepřibíraly v oblasti břicha, svou pozornost soustřeďte na příjem bílkovin a zdravých tuků. Do jídelníčku zařaďte více tohoto: krůtí maso, ryby, makrela, losos, vejce, listová zelenina, nízkotučné mléčné výrobky, tmavý chleba.

Pokud chcete udělat pro své tělo ještě více

Nikoho nepřekvapí, že jen stravou to nepůjde, i když v případě břicha tvoří opravdu významnou část. Pohyb je důležitý nejen na hubnutí, ale i na psychiku a věřte, že pokud ho po čase, co upravíte jídelníček a budete se cítit ve svém těle lépe, zařadíte do své rutiny, bude vás to motivovat ještě více.

Nepřehlédněte: Tajný drink na krásu, díky kterému budete vypadat mladší: Zbavíte se také tuku na břiše

Nastartujete metabolismus i spalování, ale kromě toho zpevníte celkově tělo. Doporučuje se klasicky pohyb alespoň 3x týdně, ale počítá se i to, když si vyčleníte každý den 15 minut s důrazem na břicho a pak postupně budete přidávat cviky i na celé tělo.

Jaký typ postavy máte vy?

Jablko
10
Hruška
1
Válec
0
Hlasovalo: 11

Zdroj:
ms

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..