Na kterých místech nejvíce přibíráte? Právě tyto potraviny mohou za ukládání tuků na těle

Abychom se vyhnuly přebytečnému ukládání tuku v kritických partiích, je vhodné hlídat si to, jakou stravu přijímáme. Všechny tuky nejsou špatné, naším úkolem je vysadit pouze ty, které se nejčastěji promění do nepříjemného podkožního tuku a jejich odbourávání je pak komplikovaným procesem.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Pozor na oblast zadku

Velkým strašákem právě vyrýsovaného ženského zadku, jsou jídla bez příloh. Ve stavu, kdy je naše tělo vystaveno deficitu sacharidů - ty se nacházejí hlavně v bramborách, rýži i kus kusu či těstovinách, naše tělo čerpá ze zásob, které se mnohem snadněji ukládají. Problémem jsou i doslazované džusy a minerální vody. Jejich cukry jsou pouze prázdnými kaloriemi, které nedodávají vašemu tělu žádné potřebné živiny. Rozdílem jsou právě čerstvé šťávy, které umí metabolismu naopak pomoci. Například čistá grepová šťáva je účinná při redukci cukru v krvi.

Přečtěte si také: Detoxikujte své tělo po létě: Tyto tři kroky vás dostanou k vysněné postavě a klidné mysli

Raději ne, pokud chcete ploché bříško

Bojovníky proti plochému bříšku jsou právě mléčné výrobky. Ty z biologického hlediska jako dospělí nepotřebujeme, nemusíte je však vyloučit úplně. Zvykněte si na variantu bez laktózy, který usnadní i vaše trávení. Nebezpečný je při zachování si pocitu lehkého břicha i alkohol. Vaší prioritou by mělo být právě udržování vašeho těla ve stavu zdraví, minimalizací příjmu alkoholu mu rozhodně pomůžete. Prázdných kalorií je plné pivo a nezaostávají ani míchané koktejly, do kterých se přidává i množství cukru. Opakem těchto potravin je právě pozitivní budování svalstva na břiše - posilujte ho právě zdravými tuky v podobě nízkotučných ryb.

Mohlo by vás zajímat: Peganová dieta těží ze dvou populárních typů stravování: Osvojte si její metodu 5-4-3-2-1 

Zdravé tuky pro stehna

Pokud jsou vaší nenáviděnou oblastí právě nohy, řešením je právě vydatné cardio cvičení. V oblasti jídla je důležité zaměřit se na vyloučení saturovaných tuků. Někdy stačí změnit maličkosti, jako přestat používat máslo, smetanu či omezit konzumaci hovězího a vepřového masa. Náhradou mohou být přírodní tuky - ty se nacházejí například v avokádu, ořechách a různých semínkách a vaší postavě neublíží.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..