Cviky, které vypracují spodní část bříška: Pneumatika na něm bude mizet, důležitá je tato partie

Cihličky na břiše mají své přesné rozdělení a nejhůře se namáhají právě ty, které se nacházejí nejníže. Podívejte se na cviky, které vám zajistí fit postavu a zatížíte právě ty nejdůležitější svaly břicha.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Oblast spodního bříška je pro mnohé ženy tou nenáviděnou. Pro ženské tělo je to naprosto přirozená reakce, protože ženský hormon estrogen má tendenci hromadit tuk právě zde. Cviky zaměřené na břicho se snaží pojmout ho v celé jeho komplexnosti, na spodní část jsou účinné právě tyto techniky.

Přečtěte si také: Zkuste tento cvičební plán na spalování tuků: Do léta stihnete mít postavu jako lusk!

Zvedejte nohy když ležíte

Leh na podložce je výchozí poloha hned několika účinných cviků na spodní část bříška. Na jeho zatížení vyzkoušejte přesně tyto tipy:

1. Pokrčené nohy a pořádný švih

Lehněte si na podložku, nohy pokrčte v kolenou, ruce v loktech. Se švihem, který bude vycházet z uvolněné pozice vašeho bříška, táhněte pokrčené nohy směrem k vašemu hrudníku. Podobně  to dělejte i s rukama.

2. Natažené nohy a pořádné dýchání

Na podložce se zcela vzpřimte. Natažené nohy zvedejte do úhlu 90 stupňů, při pohybu směrem dolů je však nepokládejte na podložku úplně. Nechte je ve vzduchu vždy asi 10 centimetrů. Abyste posílily spodní část co nejvíce, po každé sérii 20 opakování, držte nohy nad podložkou po dobu alespoň 30 sekund.

3. Natahování se za nataženýma nohama

Z pozice vleže se nezvedejte. K nohám, které směřují vzhůru přidejte i ruce. Vždy je pořádně přepínejte a držte nad tělem v pravém úhlu. K takové pozici můžete přidat jemné kmity, kterými budete přibližovat ruce v 90 stupňovém úhlu k nohám.

4. Nohy držte nad podložkou

Vleže držte nohy nad podložkou, přesně jak jsme uváděly dříve, asi v rozsahu 10 centimetrů. Střídavě krčte pravou a levou nohu a přikládejte k ním ruce pokrčené v loktech. S nohou, kterou právě nepoužíváte se vraťte vždy do počáteční pozice a nezapomínejte na nádech s každým jedním přiblížením kolenou a lokte.

 

Foto:
Profimedia
Zdroj:
PC

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..