Pevný zadek a štíhlé nohy na počkání: Tato dieta vám je zabezpečí během 14 dní

Pokud toužíte po perfektním zadku a krásných nohách, v co nejkratším čase, zkuste 14 denní dietu, která je založena na jedné hlavní potravině. Avokádu. Překvapivé, ale velmi účinné!

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Avokádo je právem považováno za jednu z nejzdravějších potravin. Obsahuje totiž velké množství kvalitních tuků, vitamínů a minerálů. Dávno již neplatí fáma, že lidé, kteří si hlídají váhu, by se jeho konzumaci měli vyhnout. Právě naopak. Ukázalo se totiž, že vás dokáže na dlouhou dobu zasytit a tím pomáhá při snižování hmotnosti!

Mohlo by vás zajímat: Sexy postava podle Italek: Tohoto pravidla se drží, aby nepřibraly a daří se jim to roky

Dopřejte si ho na denní bázi

To, co je opravdu skvělé na této dietě je fakt, že pokud neholdujete příliš sportu, ten vás nečeká. Jde jen o kompletní změnu jídelníčku. Jeho základem, se jak správně tušíte, stane avokádo. A vy se v průběhu 14 dní, dopracujete ke krásnému zadku a štíhlým nohám. Právě z těchto partií totiž shodíte jako z prvních. Svůj den byste měly začít šálkem zeleného čaje a vypít sklenici teplé vody. Následně si udělejte avokádovou kaši s banánem. Na oběd si můžete dopřát zeleninový salát a ryby. Večer si udělejte například avokádovou pomazánku s kouskem celozrnného pečiva. Mezi těmito třemi hlavními jídly však nejíte nic. Právě pravidelná konzumace avokáda během dne, vám má totiž zajistit snížení pocitu hladu. Docílíte díky němu efektu toho, že se budete cítit plná a sytá mnohem déle, než když si dopřejete jídlo, které tuto surovinu neobsahuje. Avokádová dieta je založena na tom, že vám brání v přejídání. A přestože cvičit nemusíte, večer před spaním, byste si měly dát dvaceti minutovou procházku.

Příklad jídelníčku

  • Snídaně: avokádová kaše
  • Oběd: zeleninový salát s avokádem a lososem
  • Večeře: avokádová pomazánka a celozrnný chléb

Přečtěte si také: Fitness trenér Meghan Markle má účinnou radu na hubnutí: Pokud se jí budete držet, do 4 týdnů máte o 6 kilo méně

Tyto potraviny budou vaše denní "must have"

Potraviny, které byste si měly zařadit do jídelníčku na denní bázi, jsou čerstvá zelenina a ovoce, kvalitní ryby, rýže, batáty, bulgur a samozřejmě do všeho nezapomeňte přidat "zázračné avokádo". Kromě zmíněného zdravého tuku, obsahuje i velké množství antioxidantů, které nám pomáhají udržovat stabilní hmotnost. Navíc jeho pravidelná konzumace reguluje cholesterol a snižuje krevní tlak. Zvýší se vám imunita a tělu dodáte množství vitamínů a flavonoidů. Pokud si tento jídelníček osvojíte, během 14 dní dokážete shodit až sedm kilogramů. Zapomeňte však na sladkosti, slazené nápoje a kávu. Ty jsou pro vás tabu.

Vyzkoušíte avokádovou dietu i vy?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..