Cvičení celého těla podle Jennifer Lopez, které musíte vyzkoušet: Tato žena je příkladem toho, že věk je jen číslo

Již více než 20 let je herečka a zpěvačka Jennifer Lopez symbolem ženské krásy a příkladem toho, že věk je jen číslo. Po boku novopečeného snoubence kvete do krásy a je evidentní, že právě štěstí je jednou z hlavních ingrediencí jejího dokonalého vzhledu.

Zdroj: instagram.com/jlo
Zdroj: instagram.com/jlo

K božské J Lo neodmyslitelně patří přirozený půvab, talent či houževnatost. Právě tyto atributy v kombinaci s vytrvalostí udělaly z Jennifer Lopez vzor i v oblasti fitness. Na svou siluetu byla vždy patřičně hrdá, její ženské křivky se staly její velkou devizou.

Pravidlo číslo jedna

Navzdory dalším pravidlům, kterými se Jennifer řídí, nejdůležitějším pravidlem pro ni zůstává hydratace. Hydratace není důležitá jen před samotným tréninkem, ale i po něm. Pokud je totiž dostatečně hydratovaná, je schopná ze svého cvičení vytěžit maximum, tělo se lépe regeneruje a je adekvátně připraveno na další trénink.

Když už mluvíme o pitném režimu, důležité je zdůraznit, že zpěvačka se striktně vyhýbá nejen alkoholu, ale i kofeinu. Pokud si i kávu dopřeje, vždy se ujistí, že je bez kofeinu. Neméně přísná je i ohledně stravy. Základem jejího jídelníčku je vyvážená organická strava bohatá na živiny.

Vše s mírou

J Lo má v otázce toho, jak si udržet svou postavu zcela jasno. Nikoho nepřekvapí, že za nezbytnou považuje tvrdou práci v posilovně. Nic však netřeba přehánět! Při samotném cvičení myslí i na různorodost cviků a kvalitní regeneraci. Trénuje 3-4x týdně. Nejvíce jí vyhovují ranní tréninky a v případě, že jí to její nabitý harmonogram dovolí, pokouší se nevynechat ani jeden z tréninků. Jak sama prozrazuje, cvičení je jednou z věcí, které jí dělají radost.

Nepřehlédněte: Simona Krainová ukázala vypracované bříško: Věřily byste, že této ženě je 46 a to jste ještě neviděly její starší sestru

Ve dvojici to jde lépe

Jednou z věcí, které spojují Jennifer Lopez a jejího snoubence, bývalého hráče baseballu pro New York Yankees, Alexa Rodrigueze je společná láska ke sportu a cvičení. Této zálibě se dokonce věnují společně. Nezáleží na tom zda jde o jízdu na kole, kurz pilates či dokonce silový trénink.

"Den blbec"

Známe to všichni a ani Jenny není výjimkou! Jsou dny kdy se zkrátka necítíme dobře a naše sebevědomí se zasekne kdesi na bodu mrazu. Sama Jeniffer Lopez přiznává, že je na tom stejně a nabízí svůj recept. Co v tento den udělá ona? Dá si horkou sprchu, pěkně se obleče, namaluje, upraví si vlasy a den je hned hezčí!

Přečtěte si také: Takto vypadá den osobní asistentky Kate Middleton: Je však takovýto job skutečně pohádkový?

Cvičení celého těla podle Jennifer Lopez

Pokud není uvedeno jinak, dělejte 20 opakování od každého cviku.

  • Široké dřepy
  • Reverzní výpady
  • Planky na medicinbalu (30 sekund)
  • Boční výpady
  • Triceps s činkou (10 opakování na každou stranu)
  • Shoulder taps
  • Boční Plank
  • Hody medicinbalem zpoza hlavy
  • Otáčení trupu s posilovací gumou
  • Dřepy s posilovací gumou
  • Protahování tricepsů s posilovací gumou
  • Sed-lehy na medicinbalu
  • Pike up Plank
  • Russian twist
  • Kliky s oporou
Foto:
instagram.com/jlo
Zdroj:
mm

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..