Jídelníček na zredukování tuku kolem břicha: Takto se vyhnete jojo efektu, kdy si tělo tvoří největší zásoby

To, že jste rychle zhubly, ještě neznamená, že budete štíhlá i týden po dietě. A to je problém většiny žen. Zkuste přejít na jídelníček, díky kterému se zbavíte tuků na břiše.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Některá rozhodnutí přicházejí náhle a to platí i v případě zkoušení různých diet. U některých se zbavíte sacharidů, nastartujete metabolismus, ale pro vaše tělo jsou tak drastické, že hned po absolvování této diety naberete všechna kila zpět. Ano, to je ten známý jojo efekt a netýká se jen plus size žen.

Mohlo by vás zajímat: Zdravé snídaně, z nichž se tloustne nejvíce: Všímejte si rizika, kvůli kterým se rychle mění na kalorickou bombu

Vzorový jídelníček na zredukování tuku kolem pasu

Při sestavování jídelníčku je vždy lepší svěřit se do rukou odborníkovi, který přesně analyzuje vaše problémy a vzhledem k postavě a životosprávě pro vás připraví ten nejvhodnější jídelníček. Pokud se však rozhodnete upravit si stravu samy, mějte na paměti pár důležitých pravd a možná i mýtů:

Snídaně je důležitá, jen voda nebo bylinkový čaj nestačí

Jezte v pravidelných dávkách 5x denně (nevynechávejte svačinu)

Nemusíte podléhat trendu jíst v malých množstvích, ale spíše vyváženou stravu

Nejezte 3 hodiny před spaním (nevěřte mýtům, že večeři byste neměly jíst)

Sladké s rafinovaným cukrem a slané je tabu

Nepodvádějte, lžete jen samy sobě, nehubnete přece kvůli výživovému poradci, ale kvůli sobě

Vzor na tři dny, jak můžete vidět, jen obměňujete suroviny:

1. den

Snídaně: Bílý jogurt s lněným semínkem a kopcovitou lžící proteinového prášku

Svačina: Hrst kešu ořechů a hruška

Oběd: Krůtí maso, dušená zelenina, sušená rajčata

Svačina: Celerové, mrkvové stonky a stonky s bílým jogurtem

Večeře: Racio chléb a tuňák ve vlastní šťávě

2. den

Snídaně: Smažené vejce z 2 vajec, rukola a syrové lososové plátky

Svačina: Nastrouhané jablko s mrkví

Oběd: Grilované kuře se zeleninou (baby špenát, řeřicha, salátová okurka a sušená rajčata)

Svačina: Cottage cheese s jarní cibulkou / pažitkou

Večeře: Zeleninový vývar

3. den

Snídaně: Banánové lívance bez mouky s čerstvým ovocem

Svačina: Zeleninové smoothie (banány, baby špenát, 1/2 citron, 2dcl vody)

Oběd: Řecký salát s krevetami nebo lososem na páře

Svačina: Celozrnné pečivo se sušeným tvarohem

Večeře: Bulgur s hráškem, chřestem, ředkvičkami a halloumi sýrem

Nepřehlédněte: Baby Food Diet: Dieta, která vám pomůže změnit konfekční velikost o jedno číslo, během dvou týdnů

Po dietě nevíme, co přesně jíst a tak nejíme, čímž si vytváříme jojo efekt

Když máme přesně vytyčený jídelníček a pevnou ruku nad sebou, stravování dodržujeme. Jakmile však skončí vzorový týden nebo dieta na redukci tuků, nevíme, co dál. Nejčastějším problémem žen je, že se bojí hodně jíst a jedí nepravidelně nebo jen jednou denně a tehdy dochází k jojo efektu. Tělo se totiž dostává do stavu, kdy si myslí, že nedostane jíst, je to pro něj výstražný signál, aby automaticky začal ukládat tukové zásoby "na horší časy".

Foto:
Profimedia
Zdroj:
ms

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..