Hubnutí po porodu zvládnete s naprostou lehkostí: Díky těmto třem trikům shodíte během šestinedělí

Pokud potřebujete po porodu získat zpět svou figuru, víme, jak na to. Stačí se držet pár zásad a kila půjdou dolů samy!

Zdroj:Profimedia
Zdroj:Profimedia

Pokud nepatříte do kategorie žen, které z porodnice odcházely se svou původní váhou a figurou, nezoufejte. Nic není ztraceno. Dokonce se ke svému původnímu tělu, dokážete dopracovat i v průběhu šestinedělí. Stačí se držet jen tří zásad a budete se cítit opravdu skvěle. To co vám však rozhodně nemůže chybět je disciplína a musíte si to uvědomit hned na začátku.

Přečtěte si: Tento stravovací návyk vám změní život: Je to zásada, na kterou byste neměly zapomínat, pokud chcete ploché bříško

1. STRAVA

Vyhraďte si na každé jídlo patnáct minut, během nichž nebudete dělat nic jiného. Největší chyba jaké se mnohé maminky dopouštějí je, že se během celého dne nenajedí. Na snídani není čas, oběd nestíhají a vše dohánějí večer, když mrňous usne. No víte jak to chodí. Naše tělo si pamatuje, že když mu celý den odpíráte živiny, dodáte mu je až večer, drtivou většinu všeho si uloží. A je úplně jedno, že jste měly jen jeden talíř těstovin. Důležité je jíst během celého dne, pravidelně a v klidu. Využijte k tomu čas, když jde miminko spát. Úklid i ten nádobí v myčce počká. No kvalita a způsob vašeho stravování ovlivňuje celý váš život. Nezapomínejte, že to co jíme, úzce souvisí s tím, jak vypadáme. Proto si svůj jídelniček hlídejte a vyhýbejte se umělým sacharidům.

2. POHYB

Prevence při depresi a váš nejlepší kamarád. Denní procházky s vaším miminkem jsou docela kvalitním tréninkem, hned na úvod. Právě chůze je výbornou formou pohybu a není to nic náročné. No a jako bonus je jistě to, že spojíte příjemné s užitečným. Nezapomínejte však na pravidelnost. Ta je klíčová. Bez ní se k vytoužené postavičce dopracujete jen velmi těžko. Sportovním aktivitám byste se měly věnovat minimálně 2- 3 krát týdně. Zkuste kolo, brusle, běh, procházky, či plavání.

Nepřehlédněte: Nedaří se vám zbavit tuku a postava se vám mění spíše na hrušku? Takové jsou zkušenosti fitness trenéra

3. SPÁNEK A KOJENÍ

Shazování kil v spánku a kojením je opravdu efektivní. Nuže toto je bohužel fakt. Ženy, které málo spí, mívají častěji nadváhu než ty, které netrpí nedostatkem spánku. No a mámy malých dětiček, by právě o tomto mohly vyprávět hodiny. Tělo si totiž chybějící energii doplňuje ve formě vyšší chuti na jídlo a prioritně sladké. Proto si během dne alespoň jednou pospěte v době, kdy jde spát i mrňousek. Samotné kojení vás může připravit o 400 až 700 kcal denně. Možná je to o důvod víc, proč se snažit miminko kojit minimálně prvních šest měsíců. Pokud se budete držet těchto tří bodů, šest týdnů, nejenže se budete cítit skvěle, ale budete to vyzařovat i navenek.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..