5 zázračných potravin pro mladší vzhled: Obsahují v sobě živiny nezbytné pro tvorbu kolagenu

Co jíst pro hezčí, svěžejší a mladistvější vzhled bez vrásek? Těchto 5 zázračných potravin ukrývá v sobě živiny nezbytné pro tvorbu kolagenu, takže byste na nich měly stavět svůj jídelníček, pokud jste to dosud tak nedělaly.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Péče o pleť by měla začínat zevnitř

Všechny dobře víme, že nejen dobrý krém proti vráskám patří k přiměřené a dostatečné péče o pokožku. Kromě něj i vyhýbání se nadměrnému slunění, ale i to, jakými potravinami krmíme své tělo je důležité. Právě to je klíč ke svěží a mladistvě vypadající pokožce. Péče o pleť by měla začít vyživení zevnitř. Samozřejmě, že proces stárnutí nemůžeme zvrátit, ale můžeme se alespoň snažit například o to, abychom jedly potraviny bohaté na živiny a podporující pěkný vzhled pleti, co říkáte?

Mohlo by vás zajímat: Velká jarní očista tlustého střeva: Vzorový detox jídelníček, který vás postupně zbaví toxinů a odlehčí

Vejce

Právě ty totiž obsahují vitamín A, B2, B7 a jód, které jsou klíčové pro mladistvější a svěžejší vzhled pokožky. Patří do skupiny potravin, které se svými živinami vyrovnají masným výrobkům. Díky vitamínu B2, který je také známý jako riboflavin, zabezpečuje získávání energie z potravy a tím pomáhá k udržování zdravé pokožky.

Mořské mušle

Mořská specialita, která není až tak běžná v našem jídelníčku, ale zase ani ne taková nedostupná, že bychom si ji nemohly jednou za čas i dopřát. Právě mořské mušle jsou totiž bohaté jak na jód tak i zinek, které jsou důležité pro dobré hojení pokožky, kůže. Mimo jiné obsahují i měď, která bojuje proti průsvitnosti pokožky, tzv. papírovému vzhledu a přispívá k lepší pigmentaci pleti.

Čtěte také: Jedna lžička jablečného octa před spaním: Vzbudíte se ráno o kilo lehčí a dokáže vyčistit problémy s pletí

Luštěniny

Čočka, fazole, cizrna, hrách a další jsou úžasnými rostlinnými zdroji mědi pro všechny z vás, které nemají v oblibě měkkýše a la mořské mušle a jiné speciality. Proti průsvitnosti pokožky obličeje můžete tedy bojovat i luštěninami. Ale mají v sobě i množství zdravých tuků, proteinů, které napomáhají ke zdravé a svěží pokožce.

Tmavá listová zelenina

Tmavá listová zelenina v podobě špenátu, rukoly, brokolice a dalších má v sobě dostatečné množství proteinů, čímž se vyrovná i masu a rybám. Také je vynikajícím zdrojem vitamínu C nezbytného pro tvorbu kolagenu a také vitamínu A.

Nepřehlédněte: Zhubněte 6 kilo za dva týdny jen díky této jedné věci: Hvězdná dieta získává na popularitě

Celozrnné výrobky

Tyto produkty jsou přímo rozhodující pro zdravou pokožku díky vysokému obsahu vitamínu B a zinku. Vitamíny skupiny B jako thiamin, riboflavin a niacin, kyselina listová, potřebné pro tvorbu červených krvinek, jsou také jejich součástí. Mimo jiné pomáhají i udržovat hladinu cukru v krvi a jak víme, hodně cukru naší pokožce skutečně neprospívá, protože z něj rychleji stárneme.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MG

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..