28-denní plavkový detox: Osvojte si tyto rady a tělo snů bude pro vás realitou

Plavková sezóna se nezadržitelně blíží, i když venku to zatím tak nevypadá. Pokud se potřebujete dostat do formy opravdu rychle, víme jak to zvládnete s lehkostí.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Pokud se chcete dostat ještě před létem do formy a vytvarovat si křivky přesně podle vašich představ, nezoufejte. Ještě stále to stíháte. Zkuste 28 - denní plavkový detox, jehož vedlejším efektem je krásná pleť, lepší kvalita vlasů, nehtů a hloubková regenerace organismu. A to je opravdu velké plus, no ne? Tak co, jdete spolu s námi do toho?

Nepřehlédněte: 7 tipů jak upravit své trávení: Díky těmto trikům si zrychlíte metabolismus!

Skvělé je, že nemusíte počítat kalorie a jídlo nepotřebujete vážit. Důležitý je i zejména interval vašeho stravování. Měly byste jíst alespoň třikrát denně, avšak do sytosti.

Základní principy, které si musíte osvojit:

  • denně třeba vypít 3 až 3,5 litru teplé vody
  • jíst třikrát denně
  • nejíte během jednoho jídla bílkoviny a sacharidy zároveň
  • zapomeňte na mléko a alkohol, či pečivo
  • omezte kofein
  • povoleno je jen hovězí maso a ryby

Přečtěte si také: Pokud máte postavu typu jablko, vyhýbejte se těmto potravinám: Takto odvedete pozornost od většího bříška

Vhodné potraviny:

Alfou a omegou vašeho jídelníčku jak asi tušíte bude zelenina a některé druhy ovoce. Zcela byste se měly vyhnout mléku, alkoholu, pečivu, ve značné míře kofeinu a kuřecímu či krůtímu masu. To co můžete jíst v téměř neomezených množstvích jsou jablka, hrozny, meloun, cuketa, hrách, mrkev, brokolice, cibule, vejce, ryby .

Mohlo by vás zajímat: Snídaně, kterými zastavíte chuť na sladké: Kombinace těchto surovin vám také dodá větší energii

Jednoduchost, kterou si zamilujete

Detox je postaven na jednoduchých receptech, které jsou připraveny velmi rychle a zvládnete je do dvaceti minut. Důležité je abyste daný jídelníček dodržovaly alespoň 28 dní. Nezapomínejte také, že během dne byste měly vypít alespoň tři litry teplé vody. Ideální je doplnit pitný režim i o zelený čaj, který je nejen silným antioxidantem, ale zároveň snižuje chuť k jídlu.

Příklad jídelníčku na sedm dní

1. den

Snídaně: strouhaná mrkev s jablkem, med, rozinky

Oběd: bezvaječné těstoviny se zeleninovým salátem

Večeře: Řepný salát s tuňákem

2. den

Snídaně: vařené jáhly ochucené medem a sušenými švestkami

Oběd: zeleninová polévka, cuketa s bazalkou, sýrem

Večeře: zeleninová polévka

3. den

Snídaně: banán, med, skořice, ořechy

Oběd: bezvaječné těstoviny se špenátem

Večeře: hrachová polévka

4. den

Snídaně: bílý jogurt s medem, skořicí a vlašskými ořechy

Oběd: bezvaječné těstoviny s kedlubnou

Večeře: zeleninový vývar

5. den

Snídaně: pohankové vločky se strouhaným jablkem

Oběd: treska na másle se zeleninou

Večeře: mrkvový salát

6. den

Snídaně: jáhly, med, sušené švestky

Oběd: kuře na kari

Večeře: červená řepa s tuňákem

7. den

Snídaně: strouhaná mrkev s jablkem

Oběd: překládána cuketa s bazalkou a parmazánem

Večeře: fazolové lusky

Nepřehlédněte: Dva typy dietního stravování, na základě kterých hubnete stejně: Přesto, jeden rozdíl mezi nimi je

Detox je založen na konzumaci zdravých potravin, velkém množství čerstvé a vařené zeleniny, ovoci a oříšcích. Nejenže se díky němu budete po měsíci cítit plná energie, alé zároveň získáte svoji vytouženou postavu. Zkusíte to?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..