Sexy vyrýsované břicho můžete mít i vy: Toto jsou jídla, které hrají ve váš prospěch, tyto raději vylučte

Ne nadarmo se říká, že jsme to, co jíme. Pro někoho pořekadlo, pro jiné pravidlo, podle kterého žijí. V případě naší postavy to však rozhodně platí. Do toho, zda se tento rok na pláži předvedeme s dokonale vypracovaným břichem má rozhodně co říct i obsah naší ledničky.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Správnou cestou k získání postavy, se kterou budete spokojeny je kombinace pohybu a úpravy vašeho jídelníčku. Zatímco určité potraviny zrychlují metabolismus, zrychlují spalování tuků a zabraňují zbytečnému přejídání, tím že udržují pocit plnosti mezi jednotlivými jídly. Jinými naopak získáte navíc zbytečné kalorie a cukr, čímž se samozřejmě zvyšuje i riziko nadměrného tělesného tuku a logicky i tělesné hmotnosti.

Nepřehlédněte: Vyzkoušejte efektivní cviky na vnitřní stehna: Opticky si tak prodloužíte postavu až o několik centimetrů

Hubnutí začíná v kuchyni

Vaše kuchyně je tím správným místem, kde začít budovat vaše břišní svaly. Vaši stravu je třeba postavit na výživově hodnotných složkách jako jsou ovoce, zelenina, celozrnné potraviny, zdravé tuky a potraviny s vysokým obsahem bílkovin. Ty nemají jen vysoký obsah mikronutrientů a antioxidantů, ale také nízký obsah kalorií. Mohou tedy podpořit hubnutí a zrychlit spalování tuků. Tělu dodávají vlákninu, bílkoviny a zdravé tuky, které hrají důležitou roli při zlepšování vaší postavy.

Vše tvoří jeden celek

Přestože je vaším cílem vyrýsované břicho, důležité je zaměřit se spíše na celkovou redukci tuku než jen na určitou konkrétní oblast vašeho těla, jakou je břicho. Navzdory popularitě této techniky ve světě fitness, vědecké studie ukazují, že redukování tuků se zaměřením na jednotlivé oblasti není obecně účinnou metodou. Kromě toho mějte samozřejmě na paměti, že strava není jediným faktorem, který ovlivňuje to, jak bude vaše břicho vypadat. Pravidelná fyzická aktivita je totiž pro spalování kalorií a tonizaci svalů stejně důležitá. Ideální jsou kardio či aerobní cvičení, které zvyšují tepovou frekvenci jako jogging, cyklistika, box či plavání.

Přečtěte si také: Pevný zadek a štíhlé nohy na počkání: Tato dieta vám je zabezpečí během 14 dní

Do svého jídelníčku zařaďte:

  • ovoce a zeleninu
  • celozrnné potraviny - oves, ječmen, pohanka, quinoa
  • ořechy - pistácie, vlašské ořechy, mandle, pekanové ořechy,
  • semínka - chia, len, dýně
  • luštěniny - čočka, fazole, hrách
  • ryby - losos, makrela, tuňák a sardinky
  • čaj - zelený, černý

Toto je nejlepší z jídelníčku vyřadit:

  • slazené limonády a džusy
  • smažená jídla
  • alkohol
  • sladké tyčinky a koláče
  • rafinované cukry - rýže, pečivo, těstoviny
Foto:
Profimedia
Zdroj:
mm

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..