Gigi Hadid prozradila tajemství svého dokonalého břicha: Díky tomuto se k němu snadno dopracujete i vy

Toužíte po vypracovaném bříšku? Zkuste triky sympatické modelky Gigi Hadid, která se může pochlubit opravdu božským tělem. Ano, tušíte správně, bude to chtít dřinu a odhodlání.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Módní ikona, influencerka, hvězda sociálních sítí a jedna z nejžádanějších topmodelek světa má jednoznačně nejlepší tělo v světovém showbyznysu. A po břiše jako má Gigi touží téměř každá z nás. Nám se podařilo odhalit, čemu za něj vděčí.

Mohlo by vás zajímat: Tajemství zásnubních prstenů britské královské rodiny: Jsou opředené rouškou tajemství a ukrývají vlastní příběhy

Vypracované, ploché břicho na počkání

Tvář děvčátka, zářivé oči, božská hříva a dokonalá figura jsou její velkou devizou. Gigi v momentě zaujme, kdekoli se objeví. A může za to i tento detail, který pravidelně vystavuje na odiv. Její břicho. Gigi na tom, aby vypadalo bezchybně dennodenně pracuje. Miluje crop-topy a věci, které její vypracované bříško nechávají vyniknout a my se ani nedivíme. Jejími triky se můžete nechat inspirovat i vy.

  • Základem je eliminovat cukr na minimum

Co se týče stravy, velmi podstatné je eliminovat příjem cukru úplně na minimum. Nejí téměř nic, kde se cukr nachází. I ovoce si dopřeje opravdu spíše sporadicky. Právě díky tomu se jí svaly a vyrýsované bříško daří udržovat i když si udělá při cvičení krátkou pauzu, nebo jej během dovolené zanedbává.

  • Zelenina jako základ jídelníčku

Základem její jídelníčku je zelenina, kterou si v podstatě dopřeje v jakékoli podobě. Sama však preferuje zdravý životní styl, proto je věrná jídlům připravovaným na páře, či grilu.

  • Cvičení, cvičení, cvičení

Bez pohybu si Gigi svůj den nedokáže představit. Právě jím ráno začíná a večer končí. V případě krásného a sexy břicha ho totiž potřebujete v jisté míře o něco více.

Tréninkový plán podle Gigi Hadid

Gigi cvičí téměř každý den. Ví totiž, že základem úpěchu je pravidelnost. Její trénink sestává z kardia, boxování, sklapovaček, cyklistiky a Planků.

Kardio

Na úvod cvičení, si Gigi dává asi dvacet minut běhu, či 15 minut skákání na švihadle.

Box

Následně se bez přestávky věnuje Gigi boxu, dalších deset minut. Velmi intenzivně. Při této aktivitě se pořádně zapotíte a procvičíte celé tělo. Toto zopakuje s jednou přestávkou ve dvou až třech sériích.

Cyklistika

Lehněte si na zem, ruce dejte za hlavu tak, jako při sklapovačkách. Střídavě k bradě přitahujte kolena a bradu. Tomuto se vždy po boxu věnuje Gigi minimálně 15 minut s jednou krátkou přestávkou

Sklapovačky

Sklapovačky opakuje minimálně 40-krát ve třech setech. Klidně je dělejte v klasické poloze s nohama ohnutými v kolenou a s přitahováním brady k hrudníku.

Zvedání nohou

Lehněte si s rukama přiloženými k tělu a pomalu zvedejte pouze nohy. Obě zvedněte najednou, dokud nevytvoří s vaším tělem 90 stupňový úhel. I když je to poměrně náročné, pokračujete. Posilujete tím celou kostru a svaly.

Příklad denního jídelníčku

Snídaně: brokolice na páře, s vaječnou omeletou

Oběd: batáty na másle s mrkví, hráškem a zelenými fazolkami

Večeře: zeleninový salát s tuňákem

Je nám jasné, že dosáhnout perfektního bříška podle Gigi Hadid je docela náročné, ale výsledek určitě stojí za to. Jen tedy nesmí vám chybět pevná vůle.

Čtěte také: Největší skandály královské rodiny, o kterých se mlčí: Podívejte se, o čem se na veřejnosti velmi nemluví

Foto:
Profimedia, instagram.com/gigihadid
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..