5 cviků, které vám zformují břicho a vylepší postavu: Pneumatika po nich bude jen mizet

Profesionální fitness trenér Michael Achberger natočil video s pěti cviky, které můžete přes léto provádět kdekoliv. Odměnou je vyformovaná postava s pevným břichem a krásným držením těla.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Je jedno, jestli mu říkáte overball, mini ball, nebo jinak - malý míč je dokonale účinná cvičební pomůcka. Dáte s ní zabrat celému tělu a přitom nestojí více než dobrý oběd. Nechte se inspirovat pěti jednoduchými cviky a procvičte a protáhněte svaly, které dosud zahálely. Stačí pár cviků a sérií denně a výsledky se dostaví.

Přečtěte si: Naše tělo přijímá cukry dvěma způsoby: Takto zabráníte tomu, aby je proměňovalo na tukové polštářky

Pokládání nohou s mini ballem pod bedry

Ideální cvičení s míčem na bolesti zad, zejména v dolní oblasti - díky poloze na míči částečně "vynecháte" spodek zad a můžete se plně soustředit na práci břicha.

Výchozí pozice

Ležte tak, abyste mini ball měly pod bedry a zády. Břišní svaly jsou aktivovány a spodek zad stabilizovaný. Obě nohy směřují kolmo ke stropu, špičky jsou propnuté.

Provedení cviku

Napnuté nohy pomalu spouštějte směrem k zemi, dokud nedosáhnete úhel asi 30-40 stupňů od původní polohy. Poté nohy zapojením břišních svalů vraťte do výchozí pozice. Provádějte 10-12 opakování po 2-3 sériích.

Zkracovačky na mini ballu

Zkracovačky jsou bodybuilderská klasika. Překvapte své svaly jejich netradičním provedením, které ještě okořeníte s mini ballem.

Výchozí pozice

Lehněte si tak, abyste měly mini ball uprostřed zad. Pokrčte kolena a chodidla položte na plocho na zem. Ruce by se měly dotýkat uší. Zatněte břišní svaly a snažte se držet bedra na zemi.

Provedení cviku

Horní část zad kontrolovaně spouštějte do prohnuté polohy na míči. Pak se znovu zvedněte do výchozí pozice a opakujte.

Alternativní verze

Pokud chcete udělat cvičení ještě těžší a zapojit i šikmé břišní svaly, provádějte zkracovačky na mini ballu s přidanou rotací před každým opakováním. To provádějte 10-12-krát po 2-3 sériích.

Výpady vzad se zvedáním kolena

Super cvik na posílení stehen, který díky malé míči získá ještě vyšší účinnost. Dokážete celou sérii odcvičit, bez toho aby vám mini ball spadl na zem?

Tip: zpočátku můžete využít kvůli rovnováze oporu o židli.

Výchozí pozice

Stiskněte mini ball pevně pod kolenem, postavte se na stojnou nohu do stoje přímého a zapojte břišní svaly.

Provedení cviku

Pomalu vykročte směrem vzad, dokud nedosáhnete polohy ve výpadu. Přitom nesmíte upustit mini ball. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte 12-15x po 2-3 sériích na každou stranu.

Most s oporou o ramena a držením rovnováhy

Další z "klasických" cviků na pevné stehna a hýždě. Balancováním na míči zvýšíte jeho obtížnost.

Výchozí pozice

Lehněte si na záda a položte ruce na podlahu dlaněmi dolů. Přehněte kolena a položte obě chodidla na mini ball. Zapojte břišní svaly do stabilizace a udržování rovnováhy.

Provedení cviku

Zvedněte boky z podlahy a dejte kolena, kyčle a ramena do jedné roviny. Pomalu povolte, spusťte pánev dolů a opakujte.

Nepřehlédněte: Tato dieta se má stát hitem v roce 2019: Můžete při ní jíst zdravě, chutně a přitom zhubnete 7 kilo za měsíc

Angličák s mini ballem

Další z populárních klasik na procvičení celého těla a získání větší dynamiky pohybu. Cvičení začněte ve stoje s mini ballem mezi kotníky. Explozivně vyskočte s rukama zdviženýma směrem ke stropu. Po přistání jděte ihned do dřepu, rukama se opřete o zem a nohama skočte do polohy Plank a zpět do dřepu. Potom vyskočte a plynule opakujte celý cvik.

Alternativa

Pokud je cvičení příliš náročné, zpomalte pohyby a vynechejte explozivní výskok. Proveďte 10-15 opakování po 2-3 sériích.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MA

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2022 Frogfoot s.r.o..