Máte kontrolu nad tuky? Zhubněte tyto dny poslední centimetry v okolí pasu, budete působit mlaději

Léto se oficiálně začalo a jak se říká, pokud nechcete, aby vás zastihlo "nepřipravené", zkuste ještě expresně zredukovat tuk v okolí vašeho břicha. Centimetry půjdou dolů raz dva!

Máte kontrolu nad tuky? Zhubněte tyto dny poslední centimetry v okolí pasu, budete působit mlaději
Máte kontrolu nad tuky? Zhubněte tyto dny poslední centimetry v okolí pasu, budete působit mlaději

Letní měsíce se nám spojují s co nejdokonalejší postavou. Dokonalá je však v našem pojetí spíše souměrná. Pokud chcete dosáhnout opticky rovnoměrnější postavy, musíte zúžit pas a nechat vyniknout přednosti, jakými jsou hrudník a boky.

Přečtěte si: 

Otužování studenou sprchou přispívá k pálení tukových zásob

V první řadě je důležité rozlišovat mezi bílým tukem a hnědým tukem. Bílý tuk je zásobárnou energie, kam se ukládá přebytečný tuk. To jsou přesně ty faldíky, které ani nevidíte, jak a ze dne na den vám brání v běžných úkonech. Jsou přímo závislé na tom, co sníte a jaký výkon, co se týče pohybu praktikujete. Bílý tuk tvoří u zdravé běžné ženy okolo 20% a u mužů 15% z celkové hmotnosti. Mimochodem, pokud chcete přispět ke hezčí postavě, chlad aktivuje hnědý tuk a dochází k tělesnému teplu v buňkách. Pokud ke stravě a pohybu přidáte i otužování (zejména v létě to jde jednodušeji), odměnou je napnutější pokožka a minimalizování tuků. 

Kousky ledu zabalte do tenké látky a položte je přímo na bříško nebo na místo, kde se chcete zbavit
tuku. 20-30 minut po dobu 12 dnů vám prý pomůže s redukcí do o něco menších rozměrů. Alternativou je také studená sprcha, která pomáhá proti celulitidě. Berte to však s rezervou, bez správně upravené stravy a pohybu to nepůjde. Strava tvoří 70% a v některých případech se uvádí až 80% úspěchu.

80% úspěchu spočívá ve správné stravě a zdravých vyvážených surovinách

80% úspěchu spočívá ve stravě. Mějte na paměti, že je důležité nejen jíst zdravě, ale i pravidelně a rozumné množství. Nejčastěji si lidé myslí, že jedí přiměřené porce. Jakmile si však začnou měřit porce a kalorie, zjistí, že množství, které si "běžné dny" zvykli dávat, je asi tak dvojnásobné toho doporučeného. Ano, sto gramů vypadá trochu jinak než čtyři sta gramů a zřejmě v tom bude ten problém. Připomeneme vám proto vzorový jídelníček na tři dny, který vám přiblíží představu o stravování se:

Mohlo by vás zajímat:

Vzorový jídelníček na 3 dny

Pondělí:

Snídaně: Bílý jogurt s lněným semínkem a velkou, plnou lžicí proteinového prášku
Oběd: Libové krůtí maso, dušená zelenina, sušená rajčata
Večeře: Racio chlebíček a tuňák ve vlastní šťávě
Snack mezi jídly: Celer, hrst kešu ořechů a ovoce

Úterý:

Snídaně: Smažené vejce ze dvou vajec s rukolou a kousky čerstvého lososa
Oběd: Řecký salát (rajčata, olivy, červená cibule, olivový olej, sůl, pepř) s krevetami nebo kousky
čerstvého lososa
Večeře: Zapečená zelenina jako dýně, mrkev, cuketa, žampiony a avokádový dip se sezamem
Snack mezi jídly: Celozrnné pečivo s tvarohem, nastrouhané jablko s mrkví

Středa:

Snídaně: Banánové lívance bez mouky, javorový sirup a čerstvé ovoce
Oběd: Velký zeleninový salát (nasekaná zelí, mrkev, špenátové listy), nízkotučný jogurt, tuňák, 1 uvařené vejce, olivový olej, sůl, pepř
Večeře: Špíz z kostek jehněčího masa, ke kterému jde cibule, houby a paprika
Snack mezi jídly: Rýžové chlebíčky a čerstvé ovoce

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..