Shazování poporodních kil podle Meghan Markle: Toto je cvičení, které dělá i spolu s mámou

Vévodkyně Meghan Markle se chce jako každá jiná čerstvá maminka dostat co nejdříve do původní formy jako před těhotenstvím. Nepodniká však nic extrémně náročného, ve skutečnosti je to docela osvěžující a účastní se na tom i její máma.

Shazování poporodních kil podle Meghan Markle: Toto je cvičení, které dělá i spolu s mámou
Shazování poporodních kil podle Meghan Markle: Toto je cvičení, které dělá i spolu s mámou

Cvičební rutinu začala Meghan začleňovat postupně

O poporodní cvičební rutině informovala magazín Marie Claire, expertka na královskou rodinu, Katie Nicholl. Vévodkyně ze Sussexu nepropadá žádné panice, ani se nesnaží mermomocí ztratit poporodní kila co nejrychleji i za cenu nějakých nezdravých praktik. Přesně naopak. Jde na to pěkně pomalu. Jelikož její syn Archie se narodil jen před měsícem, sama se musí zotavit i z porodu a postupně začleňovat cvičební rutinu do svého volného času.

Začala jógou a její instruktorkou je máma

Své tělo vévodkyně rozhodně nepodrobuje vysoce intenzivním cvikům a pocení v tělocvičně. Namísto toho si vybrala další způsob pohybu, který je její vlastní a praktikovala ho i dávno předtím, dokonce během těhotenství, jógu. "Slyšela jsem, že jde na to velmi jednoduše. Její poporodním cvičením je jóga, nic příliš namáhavého," objasňuje Nicholl a dodává, že ačkoli Meghan se ráda cítí fit, prvořadý je nyní malý Archie. Právě v józe jí pomáhá její máma Doria Ragland, která přišla na čas k Meghan a společně se věnují i této aktivitě. Meghan má v tomto směru po svém boku tu nejpovolanější osobu, která jí nejen pomůže a poradí jak začínající matce, ale i v józe, protože je sama už léta instruktorkou.

Její přístup byl od začátku holistický, jemný

Kromě jógy se snaží podle Katie Nicholl i hodně chodit. Nejideálnější na to jsou právě procházky s jejím synkem kolem Widsorského Great Park-u, u kterých se podle Katie tváři Meghan pyšně. "Bylo to z její strany zcela přirozené, že si právě vychutnává mateřství, mělo za následek velmi jemnou cvičební rutinu. Žádné činky, závaží, ani tělocvična. Má radost z toho, že nemusí spěchat aby se vrátila rychle do formy. Jsou to jen čtyři týdny od porodu a ona to bere velmi pečlivě."

Foto:
Profimedia
Zdroj:
MG

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..