Takto se vyhnete zavodnění těla: Štíhlejší lýtka a kotníky můžete mít i po náročném létě na dovolenou

Stačí pár hodin v letadle nebo v autě a vaše nohy se změní. Se zavodněními a oteklými kotníky bojuje nejedna z nás a před dovolenou obzvlášť. Platí zde však staré známé pravidlo.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Znáte to, chystáte se na dovolenou, sbalíte si ty nejkrásnější plavky a kosmetiku, ale než se na dovolenou dostanete, potrápí vás oteklé nohy. Některé ženy trápí otoky i během letních veder a my máme pro to pro vás rady, jak se zbavit přebytečné vody "uvězněné" ve vašem těle.

Přečtěte si: Denní jídelníček, díky kterému si udržíte linii: 80% úspěchu spočívá ve stravě a my vám poradíme, co přesně jíst

Platí staré známé pravidlo - bez pohybu to nepůjde

Existuje množství skutečně lákavých rad, jak se zbavit nalitých nohou, ale úspěch spočívá v dřině. Ať se nám to líbí nebo ne, bez pohybu to nepůjde. Samozřejmě, že je důležité nesolit nadmíru, pít dostatek tekutin, ale nemůžete zůstat bez aktivity.

  • Nastavte svou mysl na to, že pohyb je váš životní styl, nikoli povinnost.
  • Neoblékejte se do o číslo menšího oblečení jen proto, že jste celý život měly velikost S.
  • Pořiďte si krokoměr, bude vás to motivovat k lepším výkonům během běžných dnů.
  • Zakomponujte do jídelníčku více vlákniny a celkově potraviny bohaté na vodu.

Pokud se nehýbete, snižujete si průtok krve

Pohyb nejlépe přispívá k prokrvení. Je nutné, aby živiny procházely do celého těla. Čím pomalejší bude krevní oběh, tím hůře se odstraní i nadbytečná tekutina a také sodík.

Krásných štíhlích nohou dosáhnete pravidelným pohybem, ale jak dobře víme, málokdo dokáže z pohybu udělat svůj životní styl. Co je však důležité, neměří se žádný výkon, jde spíše o návyk a proto jsme pro vás vybraly několik aktivit a cvičení, ze kterých si můžete vybrat nebo je vzájemně kombinovat a výsledky na sebe dlouho nenechají čekat:

  • Kardio cvičení (běh, cyklistika, plavání).
  • Strečinkové cviky (kroucení chodidly, posilování špiček, natahování celého těla).
  • Pokládání nohou a cviky s položenýma nohama (na úrovni srdce dochází k nejlepší cirkulaci krve).
  • Cvičení pod drobnohledem profesionálního trenéra.

Mohlo by vás zajímat: Vyhýbáte se sacharidům? Děláte velkou chybu a zřejmě jste se nechaly zaslepit těmito populárními dietami

Pokud vás trápí oteklá lýtka a kotníky, čímž se vám vizuálně mění postava, kromě pohybu si dopřejte relaxační a masážní procedury. Někdy stačí jen sauna, masáž chodidel, kotníků a lýtek nebo si dejte léty ověřený bylinkový čaj z petržele.

Bylinný čaj z petržele

Pořádně prané listy a kořen petržele nakrájejte nadrobno a ve vroucí vodě nechte louhovat. Po přibližně 7 minutách čaj vyluhujte a dochuťte ještě mátou, citronem, zázvorem nebo medem. Pijte v malých množstvích, 2dcl a alespoň 3-4 krát za den.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..