Všímáte si tyto změny na obličeji? V tomto období jsme pro muže nejvíce přitažlivé a pro ženy největší sokyně

Každý měsíc se tvář ženy v jistém období změní a je tak několikanásobně přitažlivější jako běžné jiné dny. Chcete vědět, kdy to je?

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Ženské hormony dokáží ovlivňovat nejen míry, ale i vyzařování. Možná už někteří tušíte, o čem bude řeč a tušíte správně. Jde o hormon, který je se ženským tělem spojený a je jím estrogen. Ženský pohlavní hormon se váže na období puberty. Hovorově se zvyklo dokonce používat, že dívky rostou do krásy, protože s nimi roste i hladina estrogenu.

Přečtěte si: Šokující fakta o královských porodech: S tímto vším se musela Diana, Kate i Meghan vyrovnat

Plodnost je přímo propojena s krásou

Přesně tak. Během ovulace, kdy je žena nejplodnější, vyzařuje nejvíce přitažlivosti pro opačné pohlaví. Obvykle je to přibližně 14. den od zahájení menstruačního cyklu (mění se v závislosti na délce). Právě během těchto dní je podle výzkumů žena nejkrásnější a prozrazuje to její tvář a také pleť. Kvalita pleti přímo souvisí s estrogenem. Je to však něco, co jde zevnitř a vizuálně nám to přispívá k fyzické kráse. Žena podvědomě vysílá jakési signály, že je "připravena" (plodná) a tím se stává atraktivnější pro muže, říkejme jim třeba alfa samci.

Změny na obličeji a dny, kdy jste nejkrásnější a nejpřitažlivější

V těchto dnech je žena se sebou nejvíce spokojená. Souvisí to s děním v těle a také s hormony. Běžně si to však neuvědomujeme, ale právě tvář je rozhodující v tom, zda se muž do ženy zamiluje nebo ne. Je to prostě příroda. Zdravý vzhled a ženskost se rovná větší sebevědomí a s ním souvisí i zájem ze strany mužů. Čím větší je o ženu zájem, tím lépe se ve svém těle cítí.

Můžeme hladinu estrogenu ovlivnit?

Je pravda, že hladina estrogenu v těle ženy se liší. Do jisté míry jde o genetickou výbavu, ale zdravý životní styl k tomu může také dopomoci. I zde je však důležitá rovnováha, ani s pohybem to netřeba přehánět, protože můžete dosáhnout opaku, než jste původně měly v cíli. A v čem je třeba vidět rozdíly? Doporučuje se pravidelný pohyb, ne intenzivní bez přestávky, nadměrná fyzická aktivita vás může totiž o estrogen připravovat.

  • Hormonální jóga přispívá ke zlepšení cyklu ženy a mentálnímu nastavení.
  • Vyhýbejte se mastným a tučným jídlům a přemíře rafinovaného cukru.
  • Zařaďte do jídelníčku lněná semínka a další zdroje omega 3-mastných kyselin.
Foto:
Profimedia
Zdroj:
fem

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..