Hygge dieta vám ubere kila a přidá na kráse: Takto zhubnete 7 kilo za měsíc a budete se cítit skvěle

Jejím základním principem je jednoduchost, střídmost a přirozenost. Přesně věci, na kterých si lidé ve Skandinávii, odkud tato dieta pochází, dávají záležet. A víte, co je na ní nejlepší? Zhubnete bez zbytečného hladovění.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Její zastánci tvrdí, že přebytečná kila při ní jdou dolů rychlostí blesku, ale vy necítíte neustálý hlad a nervozitu. Na čem je tedy dieta, na kterou nedá nejšťastnější národ světa dopustit založena?

Přečtěte si: Na kterých místech nejvíce přibíráte? Právě tyto potraviny mohou za ukládání tuků na těle

Toto je alfa a omega

Tentokrát nečekejte absolutně zázraky na počkání, hladovění a hodiny sportu. Hygge dieta je o něčem úplně jiném. Její základní principy jsou jasně stanoveny a velmi podstatné je, abyste při ní necítily stres, úzkost a nervozitu, ale radost pohodu, klid a vyrovnanost. Jde o velmi jednoduchý, uvolněný a zejména zdravý styl stravování. Pokud to je i pro vás při dietě toto klíčové, čtěte dále.

1. Sezónní a lokální potraviny

Každý den musíte sníst alespoň 4 porce lokální zeleniny a porci sezónního ovoce. Právě lokálnost a sezónnost jsou v tomto opravdu podstatné. Zapomeňte na jahody v prosinci, či meruňky v lednu. A denně vypijte 1,5 až 2 litry vody.

2. Tabu bílé mouce

S jídly z bílé mouky se budete muset rozloučit. Nahraďte je porcí zeleniny, či mléčných výrobků. Klidně si dopřejte sýry, jen je vynechávejte po 17:00. Jinak mají zelenou.

3. Zapomeňte na restaurace

Ano, toto je velmi důležitý bod. Většinu jídel byste si měly připravit doma. Vyhnete se tak zbytečně rafinovanému cukru, či přebytečným kaloriím, nakolik přesně víte, co do jídla přidáváte. A to hraje při hubnutí opravdu významnou roli.

4. Ryby, ryby, ryby

Minimálně dvakrát týdně si dejte jakoukoliv rybu. Ideální model je až čtyřikrát. Skvělou přílohou je syrová zelenina zalitá olivovým olejem a dochucená bylinkami. Převahu ve vašem jídelníčku by měly tvořit zeleninová jídla - až 75%. Maso si dopřejte maximálně dvakrát týdně.

5. Jídlo jako požitek

Zapomeňte na stres a rychlé nahánění se. Velmi důležité je, abyste si snídaně, oběd i večeři dopřály pomalu, každé sousto si vychutnávaly a našly si vždy alespoň třicet minut na to, abyste se v klidu najedly. Tehdy totiž sníte prokazatelně mnohem méně.

Mohlo by vás zajímat: 7 tipů jak upravit své trávení: Díky těmto trikům si zrychlíte metabolismus!

Příklad jídelníčku

Snídaně: Malinovo - jahodové palačinky ochucené banánem, namísto cukru

Oběd: Lososové rizoto

Večeře: Tuňák s rukolovým salátem

Ačkoli cvičit nemusíte, každý den si dopřejte alespoň 30 minut na čerstvém vzduchu při procházce. Věřte, že pokud se budete těchto pravidel držet měsíc, uvidíte více než pozitivní výsledky.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..