Co se stane s tělem, když vyloučíte sacharidy? Takto se zbavíte nadbytečných kg tuku na břiše

Cukry naše tělo nepotřebuje a v nadměrné spotřebě je přeměňuje na tuky. Ano, přesně ty, které vám obíhají kolem pasu. K jaké přeměně na těle dojde, když je z jídelníčku vyloučíte?

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Strava tvoří podle odborníků 70-80% úspěchu na cestě za redukcí hmotnosti. Mnohem důležitější než samotná hmotnost jsou však proporce těla. Nejvíce tuků se ukládá v okolí pasu, odtud to jde i nejhůře dolů, protože se hubne z celého těla. Co se však stane, když upravíte jídelníček tak, aby se v něm minimalizovaly sacharidy?

Čtěte také: Takto přinutíte tělo, aby se samo od sebe zbavilo tukových zásob: Vyzkoušejte úpravu jídelníčku podle přírodní medicíny

Méně sacharidů, více bílkovin

V první řadě je důležité, tak jako při všem, nastartování metabolismu. Z jídelníčku je nejnutnější vyřadit sacharidy v podobě jednoduchých cukrů. To se týká především: bílého pečiva, bílé mouky, těstovin, ale i brambor a rýže (můžete nahradit pohankou, černou rýží, alternativu představuje také quinoa), no a samozřejmě, že i sladkostí a slazených nápojů. Když z něčeho uberete, je třeba vyvážit to, nejlépe bílkovinami, které prospívají v růstu svalů a posílení organismu v podobě budování imunity. Nejlepším zdrojem bílkovin jsou: ryby a mořské plody, telecí maso, jehněčí nebo hovězí. V případě, že jste vegetarián, zaměřte se na obiloviny a luštěniny (čočka, tofu, černé fazole, cizrna), oříšky a semínka (lněné, slunečnicové, dýňová, konopné) a důležitý je přísun zeleniny (červená paprika, listová zelenina).

Vaše strava musí být pravidelná a vyvážená. Platí jednoduchá rovnice, a to, že příjem musí být nižší než výdej. Jen tehdy dochází reálně k hubnutí. Nejlepší je, když to zjistíte na vlastním těle. Mnoho lidí, kteří upraví jídelníček si postupně vybudují návyk na zdravou stravu a životní styl. S ním přirozeně odchází i chuť na sladkosti a jednoduché cukry. Vše je jen o tom, jak sami sebe přesvědčíte a nejdůležitější je v první řadě nastavit si na tento směr vaši hlavu, a tedy psychiku.

Mohlo by vás zajímat: Na kterých místech nejvíce přibíráte? Právě tyto potraviny mohou za ukládání tuků na těle

Co se stane s vaším břichem a tělem?

Už po týdnu, co upravíte jídelníček a budete se vyhýbat rovněž soli, margarínu a pod., Pocítíte lepší pocit ze sebe a postupně i úbytek na těle. Později to půjde pomaleji, ale výsledky je třeba měřit nejdříve po dvou, třech měsících.

Přidáním pravidelné aktivity do vaší denní rutiny nastartujete metabolismus ještě více a půjde to rychleji. Nic bez dřiny nejde, s tím je třeba se smířit. Záleží jen na vás, jak moc viditelné změny chcete dosáhnout a jakou pevnou vůli v sobě budete budovat. Mějte na paměti, že tuk z břicha jde dolů jako poslední, protože se ho tam ukládá nejvíce. Hubnete však z celého těla, nikdy ne jen z jedné partie.

Nejdůležitější je vidět na sobě první výsledky. Ty nastartují chuť do zdravé a vyvážené stravy mnohem více, protože uvidíte, že to funguje a že věci se dají měnit postupnými návyky. Není to dieta, je to životní styl.

Foto:
Profimedia
Zdroj:
ms

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..