Cvik, díky kterému docílíte vosího pasu: Tyto pohyby vás vrátí zpět do formy jako před 10 lety

Někdy stačí malá změna a vaše postava projde opticky změnou, jako kdybyste zhubly mnohem více. Štíhlý pás je klíčem k tomu, aby se vaše postava začala měnit a připomněla vám časy mládí.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Změna celkové postavy je během na dlouhou trať, ale když nezačnete, nikdy nezjistíte, jaké to je. A nejlepší, co můžete udělat je, vyzkoušet si to na vlastním těle. Důležité je začít postupně a do své každodenní rutiny zakomponovat vždy aktivitu nebo cvik, který vás bude něčím naplňovat a nebudete ho dělat z donucení.

Podívejte se: Ashley Graham se i v létě drží ve formě: Těchto 6 cviků ji dopomáhá udržet své křivky v pohybu

Plank nebo deska

Chcete-li zjistit váš metabolický věk a porovnat jej se skutečným, vyzkoušejte starý dobrý známý cvik prkno (plank). Právě výdrž v této pozici prověří vaše kvality a je jakousi předzvěstí toho, jak moc budete muset zabrat, abyste dosáhly vytoužené změny na postavě. Určitě si ho však pamatujete z mládí. Opět musíme zdůraznit, že hubnutí jde z celého těla, nikdy nehubnete pouze z jedné části. Přesto je deska jedním z nejefektivnějších cviků při budování si štíhlého až vosího pasu.

Bude vám stačit podložka na cvičení, na kterou si lehněte otočené tváří. Opřete se o předloktí, přičemž dlaně jsou ve stejné rovině jako ramena a zvedněte se. Hlava, záda a hýždě musí být v jedné rovině a ani jedna z těchto partií by neměla vyčnívat. V této pozici se snažte vydržet co nejdéle a zejména nepodvádět. Pamatujte, jediný, komu lžete, jste vy samy. Začátečníci mohou vydržet 30 sekund, ale postupně se snažte zlepšovat a směřovat to k minutě, dvěma, třem a tak dále.

Varianty Planku, které vás budou i časem posouvat vpřed

Když budete tento cvik provádět vedle své tréninkové rutině pravidelně, tělo se vám značně změní. Časem si však na tento cvik i navykne a proto je důležité "překvapit" ho, například obměnou v podobě jiných variant Planku.

Nepřehlédněte: Omyl, kterého se stále mnoho žen lekne: Když budete věřit tomuto mýtu, nikdy nebudete mít krásné tělo

Boční plank

Lehněte si s nataženýma nohama, trup podepřete lokty tak, aby předloktí směřovalo kolmo k trupu. Chodidla by měly být zafixována tak, aby se vám na podložce nehýbaly a neklouzaly jste se.

Střídavý plank

V pozici, v jaké se nacházíte při klasickém Planku, zkuste vyměnit dlaně za předloktí a vždy se zvedat nahoru z předloktí do dlaní a následně znovu. Potom jednou dolů a pak druhou. Samozřejmě, musíte to dělat střídavě a ne najednou, jinak by došlo k úrazu.

Spiderman plank

Pozice, vycházející z klasického Planku, při níž opatrně zdviháte kolena směrem k loktům. Střídavě, nejprve pravou nohu, pak levou nohu. Zkuste je směřovat tak blízko k lokti, jak jen budete moci.

Kolik minut vydržíte v průměru v pozici plank (prkno)?

30 sekund - 1 minuta
3
1 - 2 minuty
2
2 - 3 minuty
1
více než 3 minuty
1
Hlasovalo: 7

Foto:
Profimedia
Zdroj:
ms

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..