Největší chyby, které se opakují ve snaze mít hezčí břicho: Bod 2 je problém mnoha žen

Pevné břišní svaly jsou jednou z nejtěžších met a občas se zdá, že se plochého břicha nikdy nedočkáme. Často přitom stačí změnit jen jednu drobnost.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

1. Pekáč buchet se peče v kuchyni

Chcete dokonalé vypracované a ploché břicho, nejdůležitější je správná strava. Poraďte se se svým trenérem, který vám pomůže sestavit jídelníček na míru. Je vhodné předem si naplánovat stravu na celý den, abyste se vyhnuly přejídání či konzumaci nevhodných věcí. Každá drobná chyba oddaluje váš požadovaný výsledek.

Nepřehlédněte: Omyl, kterého se stále mnoho žen lekne: Když budete věřit tomuto mýtu, nikdy nebudete mít krásné tělo

2. Cvičíte pouze břicho

Jedete za dva týdny na dovolenou, a tak děláte denně 200 sklapovaček s nadějí, že to pomůže? Zřejmě se trochu zklamete. Cvičení je komplexní proces, svalová hmota se rozkládá rovnoměrně a pokud chcete mít ploché břicho, musíte vhodně posilovat i ostatní svaly a kombinovat svalové cvičení s kardiem.

3. Jíte stravu, která vás nafukuje

Za vypouklým bříškem se občas skrývá nesprávná strava a nafukování, ne tuk. Pokud pravidelně cvičíte, jíte vhodnou stravu a břicho je stále stejné, posviťte si na svůj jídelníček. Příliš mnoho jednoduchých sacharidů, minerálka, sycené nápoje, luštěniny, ale i naoko neškodné smoothie vám může způsobit nadýmání.

Nepřehlédněte: Tělo této fit mámy je důkazem: Těmto 8 základním pohybům poděkujete za pevné a vyrýsované břišní svaly

4. Pijete alkohol

Dopřejete si pohár vínka, studený letní drink a občas i trochu víc? Právě to může být důvod, proč nejdou dolů poslední centimetry z pasu. Alkohol obsahuje příliš mnoho přidaného cukru a ten věru svalům nesvědčí. Pokud si neumíte život bez občasného drinku představit, přestaňte pít tvrdý alkohol a přejděte raději na střídmější pití suchého vína.

5. Očekáváte výsledky okamžitě

Právě jste absolvovaly týdenní trénink s osobním trenérem a stále nemáte svaly na břiše? Než se naštvete a skončíte s cvičením, uvědomte si, že první viditelné výsledky si na svém těle začnete všímat až po dvou měsících pravidelného cvičení. Do té doby se soustřeďte na drobné pozitivní změny: každým cvičením toho zvládnete více, zadýcháte se méně, ráno se nebudete cítit tak rozlámané jako obyčejně.

Nepřehlédněte: Ashley Graham se i v létě drží ve formě: Těchto 6 cviků ji dopomáhá udržet své křivky v pohybu

Foto:
Profimedia
Zdroj:
TJ

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2019 Frogfoot s.r.o..