Odložte činky! Toto jsou nejlepší cviky na ramena, díky kterým budete působit štíhlejší

Nemusíte mít permanentku do fitka ani drahé vybavení. Na to, abyste si vypracovaly ramena, vám stačí vlastní váha a trochu prostoru. Vyzkoušejte s námi ověřené cviky.

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Nejdříve se zahřejte

Bez kardia to nejde. Aby bylo posilování co nejúčinnější, zahřejte tělo krátkým během. Pokud nemáte čas, skákejte na místě a snažte se vykopnout koleny co nejvýše. Vydržte jednu minutu.

Kliky

Staré, ale dobré. Přiznejme si, kliky jsou nejméně oblíbené cviky, ale jsou nesmírně účinné, proto šup na zem a proveďte tři série po deseti. Ze začátku můžete dělat poloviční kliky (takzvané dámské kliky): namísto držení celé váhy na rukou, položte na zem i kolena. Pozor, nezapomeňte správně dýchat, zpevnit celé tělo a stáhnout břicho.

Nepřehlédněte: Cviky na uvolnění křečí během menstruace: Vyzkoušejte tyto pozice, budete mít lepší pocit ze svého těla

Obrácené kliky na židli

Vezměte si židli nebo nižší lavičku. Sedněte si těsně před židli zády k ní a rukama se chyťte opěrky, jako byste se chtěly na ni posadit. Natáhněte a spojte nohy před sebe, napněte špičky a pomalu se zvedněte celou vahou. Dělejte tři série po deseti.

Můstek

Zůstaňte v předchozí pozici, odsuňte židli, posaďte se na zem a pokrčte nohy v kolenou. Dlaně položte vedle těla a nasměrujte je k chodidlům. Zvedněte se, jako byste chtěly udělat most. Držte zadek, trup a hlavu v jedné rovině. Když jste nahoře, střídavě vykopávajte pravou a levou nohu. Opakujte 3x10 výkopů na každou nohu.

Legendární plank

Už jste zkoušely "prkno"? Vypadá neškodně, ale jen ten, kdo to zkusil, ví, že je to pořádná makačka a procvičíte si nejen ramena, ale každý sval svého těla. Lehněte si čelem k zemi, opřete tělo o lokty a o špičky nohou. Vyzdvihněte se tak, abyste držely tělo v jedné linii, ruce držte na úrovni ramen, zpevněte celé tělo a - zůstaňte tak co nejdéle. Zpočátku stačí jedna minuta, postupně přidávejte. Rekordman vydržel v Planku osm hodin. Troufnete si?

Otáčení

Zůstaňte v Planku, ale narovnejte ruce, takže celou váhu přenesete do zápěstí. Pomalu se otáčejte na pravou stranu, přičemž zvednete a natáhnete levou ruku vzhůru. Vyměňte strany. Otáčejte se celým tělem. Opakujte 15krát na každou stranu. Ze začátku si můžete cvik usnadnit tak, že skrčíte jednu nohu a rozložíte si váhu i do ní.

Nepřehlédněte: Tělo této fit mámy je důkazem: Těmto 8 základním pohybům poděkujete za pevné a vyrýsované břišní svaly

Střídání rukou

Zůstaňte stále v předchozí pozici: váha těla je v rukou, ruce držíte na úrovni svých ramen, tělo je zpevněné, na špičkách. Střídavě zvedejte ruce k ramenům - pravou ruku k levému ramenu a naopak. Udělejte tři série po deset cviků na každou ruku.

Kolo

Zkoušely jste kolo? Zůstaňte stále ve stejné pozici Plank a váhu držte v zápěstích. Střídavě přitahuje pravou a levou nohu k prsům. Opakujte 20krát na každou stranu.

Nepřehlédněte: Ashley Graham se i v létě drží ve formě: Těchto 6 cviků ji dopomáhá udržet své křivky v pohybu

Foto:
Profimedia
Zdroj:
TJ

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2021 Frogfoot s.r.o..