Odříkání a hladovění je cesta do pekla: Osvojte si tyto tři triky a zhubnete během 4 týdnů 6 kilo

Odříkání a hladovění je cesta do pekla: Osvojte si tyto tři triky a zhubnete během 4 týdnů 6 kilo

Zdroj: Profimedia
Zdroj: Profimedia

Nepřehlédněte: Hygge dieta vám ubere kila a přidá na kráse: Takto zhubnete 7 kilo za měsíc a budete se cítit skvěle

1. Zapomeňte na jídla s extrémně nízkým množstvím kalorií, jezte vyváženě

Příjem jídel s extrémně nízkým množstvím energie, za co se považuje méně než 5 000 KJ způsobuje, že se váš metabolismus přepne do nouzového režimu, ve kterém s energií maximálně šetří a začne se autoamtické zpomalovat. A vše co přijmete navíc, se bude na vašem těle pouze ukládat. Je to opravdu začarovaný kruh. Proto si klidně sem – tam dopřejte i pizzu a těstoviny, ale s mírou. Nepočítejte každé sousto, které sníte, ale dbejte na kvalitu potravin. Dopřejte si hodně zeleniny, ovoce, ořechů, semínek, méně masa a mléčných produktů. V žádném případě je však zcela nevylučujte. Co se týče velikosti porcí, jedna by měla mít velikost vaší dlaně. Za den si jich dejte pět a posdelní jídlo nejezte po 18:00.

Nepřehlédněte: Co nitrobřišní tuk způsobuje a jak se ho zbavit? Je nebezpečnější než ten tuk, který nám mění siluetu

2. Dva dny v měsíci si dejte půst a jeden "cheat day"

Základem půstu je, že by měl být očišťujícím pro naše tělo. Ideální je v tomto období minimalizovat zmíněné maso, mléčné produkty, všechny chemicky upravované potraviny plné glutamátů a konzervačních látek, vyloučit výrobky z bílé mouky, dokonce vynechte i vajíčka. Jezte však tolik zeleniny a ovoce, kolik vám chutná. Samozřejmě s ovocem opatrně zejména v pozdějších hodinách. Tam ho také raději vynechte. Toto si nastavte zhruba v polovině a na konci měsíce. Jeden den si udělejte tzv. "Cheat day", tehdy si můžete dát cokoliv na co máte chuť. Jednoduše, můžete zhřešit a povoleno je všechno.

Nepřehlédněte: 3 hlavní zásady hubnutí po 20, 30 a 40: Tohoto byste se měly držet v každém věku, protože to funguje

3. Zvolte druh pohybu, který je vám blízký

Pokud nenávidíte běh, nedělejte ho. Pokud víte, že nevydržíte chodit do fitka, zapomeňte na tuto variantu. Ve zkratce řečeno, najděte si druh sportu, který vás baví. Nezáleží na tom, zda to bude plavání, tenis, skákání přes švihadlo, či Zumba. Jen to dělejte pravidelně. To znamená alespoň třikrát týdně. Samy uvidíte, že pokud se budete držet těchto rad měsíc, opravdu velmi rychle zhubnete. Na vlastní kůži máme vyzkoušeno, že během čtyř týdnů je to až šest kilo. A to opravdu není málo, no ne?

Foto:
Profimedia
Zdroj:
NM

Související články

Diskuse k článku

comments powered by Disqus

Nejčtenější články

Obsah online magazínu feminity.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření, či další zpřístupňování tohoto obsahu, nebo jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu zakázáno.

Kontakt

© Copyright 2020 Frogfoot s.r.o..